piątek, 3 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczta Polska: Już 1000 sklepów Żabka i Freshmarket w sieci click&collect

    Zobacz również

    Poczta Polska udostępniła kolejne 600 punktów odbioru przesyłek w ramach sieci click&collect. To efekt rozwijającej się współpracy z siecią sklepów Żabka i Freshmarket. Do dyspozycji klientów oddano już łącznie 1000 lokalizacji. Docelowo, największa w Polsce sieć odbioru w punkcie, powiększy się o 5000 sklepów obydwu marek. Rozpoczęta w listopadzie współpraca Poczty Polskiej z Żabką i Freshmarket jest rozszerzana z każdym miesiącem.

    - Reklama -

    Pierwotnie do sieci punktów odbioru weszły sklepy w Warszawie i wybranych miejscowościach województwa mazowieckiego. Cały czas sieć jest rozszerzana o kolejne sklepy zlokalizowane w całej Polsce.

    Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi – mówi  Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo-odbiorczych w Poczcie Polskiej.

    Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, klient  otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, otrzyma On powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Odbiór przesyłki odbywa się wyłącznie poprzez wprowadzenie poprawnego kodu odbioru. Przesyłkę można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.

    W marcu Żabka Polska S.A. wraz Pocztą Polską i Allegro, Answear, Born2be oraz Bonito, zorganizowała konkurs dla Klientów odbierających przesyłki w sklepach Żabka i Freshmarket. Uczestnicy konkursu mogli wygrać codziennie e-bony towarowe o wartości 25 zł, a raz w tygodniu – konsolę Xbox one S, vouchery Xbox Live o wartości 100 zł oraz bony towarowe o wartości 25 zł. Już 18 kwietnia startuje kolejna odsłona konkursu.

    O sieci click&collect Poczty Polskiej

    Poczta Polska jest aktywnym partnerem rynku eCommerce. Dedykuje dla niego własne rozwiązania i mocno angażuje się w działania promocyjne, które wspierają rozwój rynku, zarówno po stronie sklepów internetowych, jak i eKupujących. Firma posiada obecnie największą sieć punktów odbioru w Polsce. Dzięki dynamicznemu rozwojowi usługi dostępnych jest już ponad 7 000 punktów, w tym placówki pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw ORLEN oraz kioski RUCHu. Do końca 2018 r. sieć zostanie powiększona o kolejne lokalizacje i obejmie ponad 11 000 punktów.

    ŹródłoPoczta Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...