poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczta Polska: e-Gazele dla e-commerce

    Zobacz również

    Blisko 100 firm z branży e-commerce z woj. mazowieckiego, lubelskiego i podlaskiego otrzymało statuetki e-Gazel Biznesu na gali finałowej w Warszawie. W województwo mazowieckim konkurencja była ogromna, nagrodzono aż 78 firm, ale statuetkę lidera odebrała firma Ochnik, oferująca galanterię i odzież skórzaną. Zwycięska firma z województwa lubelskiego – Artemodo zajmuje się sprzedażą, projektowaniem oraz produkcją oświetlenia.

    - Reklama -

    W województwie podlaskim zwyciężyła firma Kontri, sprzedająca bieliznę.

    Podczas gali, w czasie panelu dyskusyjnego, eksperci rozmawiali o tym jak przyspieszyć rozwój biznesu i jakie są kluczowe oczekiwania klientów w dobie globalizacji i dynamicznie rosnącego rynku chińskiego. Podkreślano, że dzisiejszy biznes nie ma szans przetrwania bez chociaż częściowego przeniesienia go do internetu.

    E-Gazelą Biznesu mogła zostać każda mała i średnia firma zajmująca się handlem w internecie, która w latach 2014-15 odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży i zysk w roku 2015. Musiały przy tym wykazać się obrotem od 50 tys. do 100 mln zł. W ten sposób wyłonionych zostało w całej Polsce 333 laureatów, których cechował najdynamiczniejszy rozwój e-biznesu. To wzrost o 30 firm w porównaniu do ubiegłego roku i o 80 więcej niż w pierwszej edycji.

    Cała lista rankingowa jest dłuższa od dwóch poprzednich, a zwyżki obrotów, które decydują o miejscach zajmowanych przez firmy, równie imponujące jak w latach poprzednich. Aż 48 e-Gazel w ciągu roku podwoiło obroty, a lider zestawienia zwiększył je ośmiokrotnie. To wszystko tylko potwierdza, że nie ma już praktycznie branży, która nie zwiększałaby zysków dzięki e-sprzedaży — tłumaczył Przemysław Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl.

    Ranking organizowany jest przez Bonnier Business Polska – wydawcę Pulsu Biznesu, a badanie przeprowadzone zostało przez ARC Rynek i Opinia – firmę badawczą specjalizującą się w realizacji projektów dla branży e-commerce.

    ŹródłoPoczta Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

    Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru...