poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    PLUSH na kartę Pięterko – nowy spot reklamowy (wideo)

    Zobacz również

    „Plush na Kartę” – to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym. Marka stworzona dla młodych, z którą będą mogli się utożsamić i która jest bliska ich wartościom. Młodzi otrzymują dla siebie całkowicie nowa markę, a nie tylko kolejną ofertę – więc dostają coś wyłącznie swojego, wyjątkowego i pozbawionego ograniczeń świata dorosłych. To podejście definiuje hasło i motyw przewodni komunikacji nowej marki „Bez konsekwencji”.

    - Reklama -

    Metryczka kampanii:

    • Kampania: Plush na kartę
    • Nazwa reklamy: „Pięterko”
    • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
    • Autor scenariusza: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
    • Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
    • Operator obrazu: Radosław Ładczuk
    • Kompozytor muzyki: Maya Monique de La Vega / Kurt G. Hoffman
    • Tytuł utworu: Captain Trap A Ho
    • Producent: Ryszard Kłosowski
    • Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
    • Dom produkcyjny: TFP Sp z o.o.
    • Dom mediowy: Media Direction
    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Inicjatywy Sony na rzecz dostępności z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności

    Celem Sony jest „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. Firma pragnie więc przyczyniać się do powstania inkluzywnej...