środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Platforma view2surf dla operatorów komórkowych

    Zobacz również

    Technologiczna spółka Moben zaprezentowała komercyjną platformę do zarządzania mobilnym przesyłem danych przeznaczoną dla rynku telekomunikacyjnego w kraju i na świecie, umożliwiająca emisję reklam operatorskich. Platforma nazwana ‘view2surf’ pozwala operatorom komórkowym na wytworzenie własnej powierzchni reklamowej wykorzystywanej podczas transmisji danych. Rozwiązanie umożliwia świadczenie usług dostępu do mobilnego Internetu w zamian za oglądanie pełnoekranowych reklam.

    - Reklama -

    Wrażenia użytkownika są zbieżne z tym, czego doświadczają w trakcie oglądania programów telewizyjnych – w określonych odstępach czasu lub po przesłaniu ustalonej porcji danych na przeglądarce użytkownika pojawia się pełnoekranowa reklama. Po przyciśnięciu znajdującego się pod reklamą przycisku użytkownik może kontynuować swobodne surfowanie w Internecie. Możliwość korzystania z informacji o miejscu pobytu abonenta umożliwia emisję targetowanych reklam, które są znacznie skuteczniejsze i ciekawsze dla odbiorców. Pierwsze komercyjne wdrożenie platformy view2surf odbyło się w Polsce, w dwóch komórkowych sieciach wirtualnych: FreeM i Mova.

    Wyłączne licencje na korzystanie z technologii view2surf w Polsce posiada spółka InMobile, będąca joint venture giełdowej spółki Integer SA i Moben.

    Opracowana przez Moben platforma view2surf możliwa świadczenie pełnej obsługi pakietowej transmisji danych dla dowolnego operatora. Zapewnia całe spektrum usług od podstawowej, płatnej transmisji do darmowej usługi, sponsorowanej poprzez pokazujące się reklamy. Jej prosta implementacja, niewymagająca integracji z wewnętrznymi systemami billingowymi operatora, pozwala na szybkie uruchomienie i wdrożenie.

    Obserwując rożne propozycje sfinansowania nakładów inwestycyjnych czynionych przez operatorów komórkowych na budowę infrastruktury, wychodzimy na rynek z technologią, która może dostarczyć operatorom przychody z dynamicznie rozwijającego się rynku reklam mobilnych.– powiedział Tomasz Właszczuk, prezes Moben. –Dajemy operatorom narzędzie do zwiększania przychodów bez konieczności szukania pieniędzy w kieszeniach abonentów lub kontentodawców. Pełnoekranowa, demo- i geo- targetowana reklama jest najbardziej poszukiwaną formą reklamy mobilnej.

    ŹródłoMoben
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...