piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Pandemia i Walentynki. Dzięki nim e-sklepy erotyczne biją rekordy

    Zobacz również

    W internetowych sex shopach kupujemy dziś dwukrotnie częściej niż przed rokiem. Tradycyjnie okres przedświąteczny i Walentynki to dla tej branży gorący sezon, ale – jak wynika z danych platformy Shoper – w czasie drugiej fali pandemii wydatki na erotyczne akcesoria są zdecydowanie wyższe niż dotychczas. Dla niemal wszystkich sektorów internetowego handlu miniony rok oznaczał nadzwyczajne wzrosty sprzedaży.

    - Reklama -

    Jest jednak kilka kategorii produktów, na które wspólna domowa izolacja wyjątkowo nakręca popyt. Do tej grupy należą akcesoria erotyczne.

    Już wiosną ubiegłego roku z USA przyszły intrygujące wieści. Grupy Wow Tech i COTR, do których należą marki zajmujące się sprzedażą gadżetów erotycznych, w kwietniu donosiły, że ich wzrost sprzedaży był nawet trzykrotnie wyższy w porównaniu z poprzednim rokiem. Eksperci tych firm komentowali, że to nie tylko skutek przejęcia sprzedaży ze sklepów tradycyjnych, ale też efekt pandemii, która kreując nowe sytuacje – otwiera konsumentów na nowe produkty.

    Walentynkowy szczyt wyższy niż zwykle

    Informacje płynące z polskiego rynku są bardzo podobne do tych zza oceanu. Z danych platformy sklepów internetowych Shoper wynika, że druga jesienna fala pandemii skorelowana jest ze wzrostem zakupów w e-sklepach erotycznych. Od września sprzedaż dostępnych w nich akcesoriów stale rośnie. W stosunku do wyniku z tego miesiąca w styczniu 2021 była wyższa o 186 proc.

    Za część wzrostów odpowiedzialne są naturalnie wahania sezonowe, a zwłaszcza większe zainteresowanie kupowaniem gadżetów erotycznych na prezent w czasie świąteczno-walentynkowym, jednak zmianę widać również w ujęciu całorocznym. W porównaniu ze styczniem 2020, w minionym miesiącu w internetowych sklepach erotycznych na platformie Shoper klienci dokonywali o 98,5 proc. więcej zakupów.

    W ostatnich latach do internetowych sklepów erotycznych klientów przyciągała dyskrecja i coraz ciekawsza oferta. Można było w spokoju, bez świadków, przeglądać najnowsze produkty na ekranie komputera i wyszukiwać coś właściwego dla siebie. Gustowny design e-sklepów zrywał ze stereotypową kiczowatą estetyką sex-shopów. Tradycyjnie przed Walentynkami obserwowaliśmy wzrost zainteresowania tą kategorią. W tym roku skala wzrostów jest większa i pokrywa się z rozwojem pandemii w Polsce. Warto, by temu zjawisku przyjrzeli się specjaliści od relacji międzyludzkich – zauważa Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper.

    W styczniu nieco ponad ⅓ akcesoriów kupowanych w internetowych sklepach erotycznych na platformie Shoper stanowiły prezerwatywy. Do popularnych produktów należą też wibratory, kulki gejszy, bielizna erotyczna, żele intymne.

    ŹródłoShopper
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....