poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange współpracuje z Dailymotion

    Zobacz również

    Orange poinformował o podpisaniu umowy o wyłącznej współpracy partnerskiej z firmą Dailymotion. Umożliwi ona zaoferowanie jedynego na rynku, zintegrowanego rozwiązania reklamowego, umożliwiającego dotarcie za pośrednictwem platformy Dailymotion, do precyzyjnie określanych grup odbiorców. Orange Advertising Network będzie mieć wyłączne prawo do sprzedaży i reprezentowania zasobów reklam wideo Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej

    - Reklama -

    Z Dailymotion korzysta miesięcznie 114 milionów użytkowników na całym świecie, a jej katalog filmów każdego dnia powiększa się o 20 000 nowych pozycji. Co miesiąc w portalu Dailymotion oglądanych jest 1,2 miliarda filmów. Materiały dostępne w serwisie są podzielone na trzy grupy: oficjalne (premium), profesjonalne (amatorskie wysokiej klasy) oraz generowane przez użytkowników, a dodatkowo dzieli się je na kanały. Dzięki temu reklamodawcy mają do dyspozycji bardzo obszerny, uporządkowany zbiór materiałów. Podział na treści premium i generowane przez użytkowników oraz zagregowany katalog oparty na lokalizacji znacznie ułatwia ukierunkowanie reklam. Ponadto, dzięki partnerskim umowom z ITN w Wielkiej Brytanii, TV Azteca w Ameryce Łacińskiej lub TV3 w Hiszpanii,  Dailymotion zapewnił sobie szerokie prawa do treści premium na tych rynkach. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów, dostosowanych do wymagań lokalnych odbiorców, gwarantuje, że reklamodawca dotrze do właściwych klientów, w każdym kraju, ze znacznie większą precyzją niż dotychczas.

    Właściciele marek będą mogli również wykorzystać kreatywność  „Motionmakers” – społeczności twórców wideoklipów umieszczanych w serwisie Dailymotion, która stanowi 20% wszystkich użytkowników. Mogą im zaproponować tworzenie materiałów na zamówienie. W rezultacie otrzymają filmy wideo inspirowane opisem marki, które stanowią unikatowe materiały marketingowe doskonale dostosowane do konkretnej kampanii.

    W serwisie Dailymotion dostępne są również reklamy towarzyszące. Reklamodawca może łączyć materiały wideo z tradycyjnymi formatami reklam internetowych, korzystać z najbardziej kreatywnych i skutecznych formatów dostępnych na rynku, a także zostać sponsorem katalogu materiałów premium, aby zapewnić sobie jeszcze lepszą widoczność marki.

    Reklamodawcy coraz częściej wykorzystują reklamy wideo w swoich kampaniach internetowych, ale jeśli nie są w stanie skierować odpowiednich treści do właściwej grupy odbiorców na konkretnym rynku, to ich działania można porównać do wrzucenia igły w stóg siana – powiedział Luc Tran Thang, wiceprezes firmy Orange Advertising. – Możemy zagwarantować reklamodawcom i właścicielom marek, że dotrą do właściwych adresatów, ponieważ nasze materiały wideo są zlokalizowane i odpowiednio ukierunkowane. Taką gwarancję oferuje tylko Dailymotion.

    Orange Advertising Network jest naturalnym partnerem dla Dailymotion w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Ameryce Łacińskiej. Zatrudnia specjalistów na całym świecie, którzy pomogą w odpowiednim wykorzystaniu naszych materiałów – powiedział Luc Daumont, wiceprezes ds. rozwoju międzynarodowego firmy Dailymotion. – Materiały wideo umieszczone w Internecie stanowią dla reklamodawców atrakcyjną platformę, pod warunkiem, że komunikaty reklamowe są połączone z filmami w sposób uwzględniający zainteresowania widzów. Dailymotion umożliwia bardziej precyzyjne ukierunkowanie reklam niż tradycyjne kanały przekazu. Tworzymy uporządkowany katalog treści i wykorzystujemy potencjał twórczy społeczności naszych użytkowników. Dzięki temu Orange Advertising Network może zapewnić reklamodawcom nie tylko skuteczność kampanii, ale również swobodę kreatywnego korzystania z innowacyjnej, interaktywnej platformy. Dodatkową korzyścią są narzędzia do pomiaru zwrotu z inwestycji.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....