piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012

    Zobacz również

    Raport społeczny Orange Polska po raz drugi z rzędu został wyróżniony w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CSR Consulting i PWC. Motywem przewodnim Raportu Społecznego Orange Polska za 2011 rok jest dialog z interesariuszami. Raport ma formę odpowiedzi na pytania i oczekiwania wobec Orange Polska, wyrażane w ankietach, w trakcie spotkań i warsztatów przez interesariuszy firmy, czyli jej klientów, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz

    - Reklama -

    organizacje społeczne.

    Orange Polska od lat stara się, by odpowiedzialność społeczna była integralnym elementem strategii biznesowej i codziennych działań firmy. Obecnie Orange Polska jest liderem CSR w Polsce, firmą notowaną w pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej indeksie spółek odpowiedzialnych – RESPECT Index.

    Konkurs „Raporty Społeczne – Nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu” jest organizowany przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PwC. Ma on na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego i jest skierowany do firm publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....