poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa wersja produktu Progress Sitefinity umożliwia lepszą interakcję z klientami

    Zobacz również

    Firma Progress, zaufany dostawca oprogramowania do tworzenia aplikacji i infrastruktury informatycznej, zaprezentowała nową wersję oprogramowania Progress® Sitefinity® 14.4. Narzędzie to stanowi centrum zarządzania spersonalizowanymi interakcjami z klientem, prowadzonymi za pośrednictwem wielu zintegrowanych ze sobą cyfrowych kanałów (ang. composable Digital Experience Platform, DXP). Ułatwia ono przedsiębiorstwom skuteczną realizację strategii cyfrowej transformacji.

    - Reklama -

    Interakcje w świecie online stały się podstawową formą komunikacji między klientami a właścicielami marek handlowych. Ważne jest dokładne zrozumienie wzorców zachowań użytkowników i wykorzystanie ich do usprawnienia dostarczania danych o produktach cyfrowymi kanałami, jak też pozyskiwania informacji zwrotnych dotyczących doświadczenia z ich użytkowania. 

    Najnowsza wersja oprogramowania Progress Sitefinity pozwala na szybszą, skonsolidowaną komunikację z klientami dzięki udoskonalonym algorytmom sztucznej inteligencji, które pozwalają lepiej zrozumieć mechanizmy segmentacji grup klientów oraz ich zachowanie. Wprowadzono także unowocześniony frontend .NET 7 oraz rozbudowano bazujące na sztucznej inteligencji interfejsy konwersacyjne, które obecnie są bardziej wrażliwe na kontekst rozmowy. Dodatkowo, twórca narzędzia Sitefinity 14.4 zapewnia przedsiębiorstwom wydłużony czas wparcia po zakupie tego produktu. 

    Firmy nieustannie przyspieszają swoje projekty cyfrowej transformacji, aby utrzymać przewagę konkurencyjną. W świecie, w którym szybkość i jakość muszą iść w parze, przedsiębiorstwa potrzebują partnera zapewniającego wyeliminowanie skomplikowanych procesów oraz wnoszącego stabilność, spójność i skalowalność. Wraz z premierą nowej wersji naszego produktu ponownie potwierdzamy podjęte przez nas zobowiązanie do bycia takim partnerem i towarzyszenie klientom w drodze do sukcesu – powiedział Loren Jarrett, Executive Vice President and General Manager, Digital Experience w firmie Progress.

    Nowości zapewniane przez Sitefinity 14.4:

    • Rozbudowana analityka dotychczasowego doświadczenia klienta ze współpracy z daną marką: analiza i wizualizacja najczęściej występującego zachowania dotyczącego kluczowych punktów interakcji z marką pozwala firmom zrozumieć postępowanie klientów, zweryfikować czy procesy i procedury odpowiadają na ich potrzeby, a następnie poddać je ewentualnej optymalizacji. 
    • Usprawnione definiowanie obszarów dotyczących doświadczeń klientów dzięki rozbudowanym mechanizmom sztucznej inteligencji: zaktualizowane funkcje analizy treści i reguł bazujących na konwersji przekładają się na lepszą analizę potrzeb grupy docelowej oraz pomagają dopasować do nich funkcjonowanie produktu.
    • Aktualizacja frontendu Sitefinity do platformy .NET 7: funkcjonowanie nowej wersji frontendu oddzielone zostało od backendu, co ułatwiło zwiększenie wydajności witryn internetowych poprzez wdrożenie mechanizmów optymalizujących, takich jak usprawnione buforowanie.
    • Rozszerzone opcje interfejsów konwersacyjnych: mechanizmy interakcyjne zostały ulepszone dzięki zwiększeniu wrażliwości na kontekst rozmowy, personalizacji początkowego zaangażowania w kontakt z produktami oraz narzędziom administracyjnym służącym do lepszej analizy wydajności chatbota i usprawnienia jego szkolenia.
    • Długoterminowe wsparcie: dzięki zapewnianemu przez Progress wsparciu klientów przez 4 lata, mogą oni korzystać z poniesionej inwestycji przez długi czas, mając zapewnioną jej stabilność, niezawodność, wydajność i bezpieczeństwo.

    – Podjęliśmy decyzję o wyborze Sitefinity bazując na dwóch kluczowych czynnikach: skalowalności i elastyczności. Dzięki zapewnianemu przez to rozwiązanie potężnemu zestawowi narzędzi możemy tworzyć bardziej skoncentrowane interakcje związane z naszą marką, a jednocześnie cieszyć się bardziej płynnie funkcjonującymi procesami. Praca z najnowszą wersją platformy .NET zwiększyła naszą produktywność, ponieważ większość projektów programistycznych realizujemy już na produktach .NET – powiedział Randy Muns, Digital Operations Leader w firmie Payworks.

    Sitefinity dostarcza inteligentne narzędzia dla marketerów oraz rozszerzalną platformę dla programistów do tworzenia angażujących internetowych i wielokanałowych mechanizmów cyfrowej interakcji. Oprogramowanie pozwala na udane wdrożenie DXP, dzięki czemu zyskało uznanie w różnych branżach, regionach i firmach o różnej skali działalności. Produkt został wymieniony w tegorocznej edycji raportu „Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms”. Z kolei firma G2 przyznała Sitefinity tytuł zwycięzcy w konkursie 2023 Best Software Awards.

    ŹródłoProgress
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...