sobota, 27 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa strona T-Mobile dla biznesu

    Zobacz również

    T-Mobile Polska po zakończeniu z sukcesem procesu integracji z firmą GTS Poland uruchomił stronę www.t-mobile.pl/biznes, na której przedstawia portfolio usług teleinformatycznych dla klientów biznesowych. Dodatkowo dzieli się z nimi doświadczeniem, wiedzą oraz trendami, które pokazują jak technologie teleinformatyczne mogą zmieniać sposób działania przedsiębiorców i dużego biznesu.

    - Reklama -

    Powstanie nowej strony www.t-mobile.pl/biznes jest kolejnym widocznym elementem sukcesu integracji T-Mobile Polska z GTS Poland. T-Mobile w wyniku integracji rozbudował swoją ofertę usług telekomunikacyjnych o bogate portfolio usług teleinformatycznych i zyskał zupełnie nowe kompetencje. Dzięki temu oferuje klientom biznesowym kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne.

    Stworzenie strony dla klientów biznesowych wyraża zobowiązanie T-Mobile do bycia nie tylko usługodawcą, ale przede wszystkim partnerem i doradcą biznesowym, który dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, towarzyszy przedsiębiorcom przy podejmowaniu ważnych decyzji jakimi są inwestycje w rozwiązania telekomunikacyjne oraz IT.

    Nowa strona została przygotowana z myślą o przedstawicielach dużych i średnich firm, którzy poszukują rzetelnych informacji na temat stosowania zaawansowanych rozwiązaniach teleinformatycznych w biznesie. Przedsiębiorcy znajdą na niej nie tylko informacje na temat oferowanych przez T-Mobile rozwiązań teleinformatycznych, ale także przykłady ich zastosowania i wpływ na biznes, opisy realnych sytuacji, które w procesie decyzyjnym są źródłem informacji i materiałem do oceny szans oraz zagrożeń.

    – W T-Mobile mamy świadomość, że prezentacja rozwiązań to dopiero początek dialogu, w którym klient zwykle stawia wiele pytań. Jako eksperci i doradcy odpowiadamy wszystkie pytania czy wątpliwości, ale staramy się również pójść o krok dalej. W tym celu dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Chcemy dostarczyć jak najwięcej użytecznych i praktycznych informacji, które pozwolą naszym klientom podejmować najlepsze decyzje i wspólnie osiągać sukcesy
    – powiedział Slawomir Koszołko, Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Biznesu w T-Mobile Polska.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...