12 czerwca 2013 r. Michał Dolny z Netii przybliżył uczestnikom Kongresu Regionów w Świdnicy zasady opracowania skutecznych działań promocyjnych. W panelu „Od zlecenia, przez kreację po dobór mediów” opowiedział samorządowcom o kluczowych zasadach dobrego przygotowania zadań dla agencji reklamowej. Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu w Netii, od lat odpowiada za działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe.
Podczas wykładu, opierając się na własnych doświadczeniach w pracy z agencjami, opowiedział o tym, jak ważne jest precyzyjne określenie celu kampanii. Słuchacze dowiedzieli się też o sposobach wyboru agencji reklamowej, jej briefowania oraz ustalania wynagrodzenia.
–Netia przywiązuje bardzo dużą wagę do edukacji rynku. Chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem i pomagamy rosnąć naszym klientom.– powiedział Michał Dolny. – Nasze usługi usprawniają organizację pracy samorządów, a nowa wiedza zyskana na kongresie pozwoli na optymalne wykorzystanie narzędzi promocji.
Prelegenci ścieżki marketingowej przygotowanej przez polski oddział największego stowarzyszenia marketingowego na świecie (IAA Polska), przybliżyli słuchaczom sposoby skutecznego przygotowania kampanii promocyjnych, analizując wszystkie etapy projektu, prezentując najlepsze i dzieląc się ciekawymi przykładami z życia.
IV Ogólnopolski Kongres Regionów odbył się w dniach 11-13 czerwca w Świdnicy. Jest miejscem, w którym spotykają się przedstawiciele świata biznesu, przedsiębiorcy i inwestorzy z przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego.
Organizatorem ścieżki poświęconej promocji jest IAA Polska – polski oddział największego stowarzyszenia marketingowego na świecie. IAA reprezentuje wspólne interesy reklamodawców, agencji reklamowych, mediów oraz innych pokrewnych firm. IAA została zaproszona do udziału w Kongresie Regionów już po raz trzeci.