niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nagrody dla ING w IAB MIXX Awards

    Zobacz również

    ING Bank Śląski w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards zdobył brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing” oraz wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”. Kapituła konkursu doceniła dwie kampanie ING Banku Śląskiego. „Porozmawiajmy o pieniądzach”, akcja społeczna, która zachęca Polaków do przełamywania tabu w rozmowie o finansach (wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”); „Konto dla młodych – kampania dla rodziców”, czyli synergia działań w intrenecie i direct marketingu skierowanych do

    - Reklama -

    rodziców nastolatków 13-17 (brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing”).

    Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tym roku było aż 230 zgłoszeń, rozdano 68 nagród / wyróżnień.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....