poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nadchodzi nowy mBank, już teraz startują mOkazje (wideo)

    Zobacz również

    mBank Reinvented – tym hasłem największy internetowy bank rozpoczyna kampanię promocyjno-edukacyjną, wprowadzającą na rynek nowy serwis bankowości elektronicznej. W najbliższych tygodniach bank zaprezentuje klientom sześć elementów tego projektu. Jednym z nich jest uruchomiony właśnie serwis rabatowy mOKAZJE, pozwalający zarabiać na zakupach. Przelewy przez SMS i Facebooka, dzięki którym nie trzeba będzie pamiętać numerów rachunków, ani o nie pytać – wystarczy numer telefonu lub znajomość

    - Reklama -

    w serwisie społecznościowym.

    W mBanku obsługujemy 3 mln klientów. Przygotowanie ich do zmiany jest dla nas wyzwaniem, dlatego komunikację i działania edukacyjne rozpoczynamy z dużym wyprzedzeniem. Priorytetem było zaplanowanie procesu w taki sposób, by klienci szybko nauczyli się korzystać z nowych funkcji serwisu i chętnie używali go w przyszłości – mówi Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

    Postrzegamy nasz projekt jako przełomową zmianę w zakresie korzystania z bankowości. Obecnie wiele dziedzin życia można w użyteczny sposób zintegrować wokół zarządzania finansami i nie musi być to ani uciążliwe, ani trudne – tłumaczy Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. – Nowy serwis to zupełnie inna jakość dla korzystających z niego klientów, stąd idea „wymyślania na nowo” – dodaje.

    ŹródłomBank mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....