poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    mPay coraz mocniej stawia na pełne wykorzystanie swoich kompetencji

    Zobacz również

    mPay od wielu miesięcy kładzie coraz większy nacisk na rozwój działalności zgodnie z ideą Open Banking. Aktualna zmiana wyglądu aplikacji, z wyodrębnionymi usługami finansowymi, to jeden z elementów szerszej strategii rozwoju w perspektywicznych obszarach. Położenie mocniejszego akcentu na usługi finansowe znajduje odzwierciedlenie także w rozszerzeniu kompetencji zarządu spółki.

    - Reklama -

    Maksymalizacja korzyści dla użytkownika w ramach jednej multifunkcyjnej aplikacji do płatności mobilnych – to nadrzędny cel wszystkich aktywności mPay, które służą rozwojowi jej flagowego produktu. Podział ekranu aplikacji na „Moje finanse” oraz pozostałe „Produkty i usługi”, to kolejne udogodnienie dla klientów – jest przejrzyście i zawsze w zasięgu ręki. Ostatnia aktualizacja to także zapowiedź kierunku dalszego rozwoju spółki, wynikającego z rewizji strategii, znajdującego odzwierciedlenie w realizowanych od wielu miesięcy działaniach. Potwierdzeniem tego są m.in. intensywne prace nad rozszerzeniem licencji Krajowej Instytucji Płatniczej zgodnie z trendem Open Banking, czy ostatnia innowacja w postaci rozwiązania biometrycznego do potwierdzania tożsamości użytkownika. mPay to pierwsza niebankowa aplikacja do płatności mobilnych, która umożliwia weryfikację konta przez tzw. selfie.

    – Konsekwentnie realizowany proces dywersyfikacji oferty produktowo-usługowej mPay, wsparty innowacyjnymi wdrożeniami, to odpowiedź na dobrze zidentyfikowane przez nas potrzeby klientów. – mówi Krzysztof Hejduk, Wiceprezes Zarządu mPay S.A. – Coraz większy nacisk kładziemy na pełne wykorzystanie potencjału spółki w kontekście możliwości, jakie daje nam dyrektywa PSD II, której wytyczne zostały zaimplementowane do polskiego porządku prawnego w drodze nowelizacji Ustawy o usługach płatniczych z 2018 roku. – dodaje Krzysztof Hejduk.

    Każda aktywność biznesowa mPay wpisuje się w jak najpełniejsze wykorzystanie kapitału w postaci szerokiej ekspertyzy, kilkunastoletniego doświadczenia i umiejętności identyfikowania rynkowych szans. Nadrzędnym celem działalności spółki niezmiennie pozostaje tworzenie rozwiązań, które ułatwiają życie użytkownikom, a ponadto wnoszą niezaprzeczalny wkład w rozwój branży.

    – Rozwój funkcjonalności związanych z kwestiami dotyczącymi finansów osobistych jest odpowiedzią na tendencje rynkowe i oczekiwania użytkowników w Polsce i na całym świecie, polegające na realizacji różnorakich potrzeb, w tym finansowych, z poziomu mobilnego urządzenia– mówi Daniel Ścigała, Wiceprezes Zarządu i CFO mPay S.A. – Procesy digitalizacji usług przyspieszyły dodatkowo w czasach pandemii, zachęcając do korzystania z technologii mobilnych także klientów dotychczas wobec nich nieufnych. W niedalekiej przyszłości upatrujemy wielu atrakcyjnych możliwości rozszerzania naszej oferty produktowo-usługowej, o czym będziemy informować w odrębnych komunikatach. – dodaje Daniel Ścigała.

    Zgodnie z uchwałami podjętymi podczas posiedzenia Rady Nadzorczej mPay S.A., które odbyło się 14 września br., przez okres trzech najbliższych miesięcy obowiązki Prezesa Zarządu mPay i jednocześnie Dyrektora ds. marketingu będzie pełnił Pan Andrzej Basiak – Prezes Zarządu Grupy LEW S.A., inwestora strategicznego w mPay. Dotychczasowy Prezes Zarządu, Pan Krzysztof Hejduk, został powołany na stanowisko Wiceprezesa, Dyrektora ds. strategii i sprzedaży mPay. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiedzialny za kontynuację rozwoju spółki w obszarze wdrożeń innowacji produktowo-usługowych.

    Na stanowisko Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora ds. finansowych mPay, został powołany Pan Daniel Ścigała. Nowy członek zarządu posiada ponad 20-letnie doświadczenie na rynku finansowym oraz kapitałowym i będzie odpowiedzialny m.in. za obszar relacji inwestorskich, jak również za wsparcie procesu dywersyfikacji działalność spółki. W latach 2000-2010 Pan Daniel Ścigała pracował w mBanku, gdzie odpowiadał m.in. za bankowość prywatną i usługi zarządzania aktywami dedykowane zamożnym klientom. Następnie związał się z Grupą BNP Paribas, dla której tworzył bankowość prywatną, a potem kierował biurem maklerskim. Pełnił również funkcję prezesa TFI BNP Paribas. W latach 2013-2015 był szefem Biura Maklerskiego Banku BGŻ. Od 2015 roku był zaangażowany w projekty start-up’owe, w tym m.in. w Ipopema Securities. Bezpośrednio przed objęciem obowiązków Wiceprezesa i CFO w mPay, pełnił funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing w G-Rock Ltd z siedzibą na Gibraltarze, gdzie pod marką Golden Sand Bank współtworzył nowoczesną bankowość mobilną w powiązaniu z usługami inwestycyjnymi.

    Ostatnie wdrożenia, jak również rozszerzenie kompetencji zarządu spółki, wraz z jasnym podziałem odpowiedzialności pomiędzy dwóch wiceprezesów, to potwierdzenie naszej konsekwencji w realizacji obranej strategii. Rozwój nowoczesnych instrumentów do płatności mobilnych musi iść w parze ze zwiększaniem wygody użytkowników. Dotyczy to zarówno intuicyjności w zakresie obsługi, jak i dywersyfikacji oferty produktowo-usługowej. –  informuje Andrzej Basiak, p.o. Prezesa Zarządu mPay S.A. oraz Prezes Grupy LEW S.A. – W pozyskaniu do naszego zespołu kolejnego wysokiej klasy fachowca dostrzegam potencjał realizacji wielu ciekawych projektów, których wypadkową będzie jeszcze mocniejsze zaakcentowanie wyróżników mPay na rynku, szeroko pojętych, płatności mobilnych. – dodaje Andrzej Basiak.

    ŹródłomPay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport CERT Orange Polska za rok 2023: trzykrotnie więcej fałszywych stron wyłudzających dane

    Rekordową liczbę, bo ponad 360 tysięcy fałszywych stron internetowych, zablokował w ubiegłym roku CERT Orange Polska. To niemal trzykrotnie...