piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Masz Flashnet – masz Fun – nowa kampania reklamowa Vectry

    Zobacz również

    Od września 2011 rusza nowa kampania reklamowa Vectry, wykorzystująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, outdoor, Internet i działania BTL. Skierowana jest przede wszystkim do osób aktywnie wykorzystujących Internet. Jej przedmiotem są nowe, atrakcyjne możliwości, które użytkownicy Internetu Flashnet otrzymują od Vectry za darmo lub za złotówkę.

    - Reklama -

    Vectra świadoma faktu, że jej obecne usługi to jedna z najbardziej atrakcyjnych ofert rynku telekomunikacyjnego, teraz postanowiła dać swoim abonentom nowe możliwości korzystania z całego bogactwa sieci. Internet Flashnet FUN wraz z konsolą Xbox 360 z Kinect’em i pamięcią 250 GB za 1 złotówkę, Internet Flashnet lub Internet mobilny z netbookiem lub tabletem w cenie już za 1 zł, bezpłatny dostęp do internetowego serwisu muzycznego MOOD, bezpłatne programy telewizyjne na ekranie komputera w usłudze TV Online – to główne wartości przekazywane abonentom. Dlatego obecna kampania reklamowa skierowana jest przede wszystkim do osób coraz szerzej wykorzystujących Internet w codziennej aktywności oraz spędzających wolny czas na wirtualnej rozrywce.

    Kreację kampanii Vectry przygotowała agencja reklamowa BBDO z Warszawy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

    Jesteśmy zadowoleni z rozwoju wizerunku naszej marki, prowadzonym przez przyjazną maskotkę uosabiającą markę Vectry. Ta postać pozawala nam efektywnie się wyróżniać na bardzo konkurencyjnym rynku i podkreślać unikatowość naszej oferty – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu i członek Zarządu Vectry.

    ŹródłoVectra
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...