poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG podkreśla swoją obecność na rynku europejskim na Milan Design Week 2024

    Zobacz również

    LG Electronics (LG) uczestniczy w Milan Design Week 2024, globalnych targach designu odbywających się w dniach 16-21 kwietnia w Mediolanie, we Włoszech. W celu zaznaczenia obecności firmy na europejskim rynku, ekspozycja LG na Milan Design Week obejmuje stoisko na Salone del Mobile (EuroCucina), ekspozycję w salonie Signature Kitchen Suite oraz współpracę z Moooi i ekspozycję w salonie tej holenderskiej firmy lifestyle’owej.

    - Reklama -

    Od momentu wprowadzenia na rynek swoich urządzeń kuchennych premium do zabudowy z serii Signature Kitchen Suite, LG systematycznie i strategicznie zwiększa swoją obecność na całym świecie. Wystawa IFA w Niemczech w zeszłym roku była wprowadzeniem modeli do zabudowy marki LG, które uzupełniły portfolio produktowe firmy. Podczas Milan Design Week 2024, LG ma na celu ukazanie zaangażowania marki w zapewnianie użytkownikom jakościowych rozwiązań, oferując różnorodną gamę produktów – zaprojektowanych tak, aby sprostać potrzebom różnych segmentów klientów.


    Stoisko wystawowe LG na Salone del Mobile obejmuje linię urządzeń kuchennych do zabudowy z serii Signature Kitchen Suite oraz szeroką gamę zaawansowanych technologicznie, estetycznych produktów AGD do kuchni. Dzięki filozofii „True To Food”, Signature Kitchen Suite komunikuje znaczenie zachowania pierwotnej wartości jedzenia. Na wystawie znajdują się także rozwiązania kuchenne LG, które współpracują z aplikacją ThinQ, zapewniając inteligentne doświadczenie „ Life’s Good” w kuchni.


    Podczas Milan Design Week, w showroomie Signature Kitchen Suite odwiedzający zapoznają się z wysokim poziomem designu i zaawansowanymi technologiami zastosowanymi w urządzeniach do zabudowy z serii Signature Kitchen Suite. Jednocześnie na wystawie „A Life Extraordinary” (16-21 kwietnia) w przestrzeni wystawowej Moooi, LG zaprezentuje swój oczyszczacz powietrza PuriCare AeroFurniture z wyrazistymi, nowymi projektami od Moooi, a także inne nowości produktowe, takie jak zamrażarka InstaView z technologią MoodUP.
    Inspirowane stylem życia – urządzenia kuchenne LG na Salone del Mobile
    Wystawa LG na Salone del Mobile wyraźnie ukazuje wartość i radość dzielenia się oraz delektowania się wysokiej jakości jedzeniem. Imponujące stoisko firmy, o powierzchni 483 metrów kwadratowych, zaprojektowane zostało przez GamFratesi, uznane studio architektoniczne, założone przez Włocha, Enrico Fratesi oraz Dunkę, Stine Gam. Wyeksponowane zostało na nim portfolio urządzeń kuchennych z serii Signature Kitchen Suite oraz inne urządzenia domowe marki LG.


    Wśród produktów prezentowanych na wystawie znajduje się nowość – 60-centymetrowy (24-calowy) piekarnik z technologią Gourmet AI od Signature Kitchen Suite. Dzięki AI, urządzenie potrafi zidentyfikować, co użytkownik gotuje i zasugerować optymalny tryb pieczenia, wykorzystując do tego informacje z bazy 130 przepisów. Nowy piekarnik posiada także ulepszony system ProBake, który wykorzystuje innowacyjną technologię z inwerterem LG, który zapewnia równomierny rozkład ciepła i pozwala na szybkie i efektywne gotowanie. Dla zapewnienia wygody i elastyczności, indukcyjna płyta grzewcza z wolną strefą od Signature Kitchen Suite pozwala użytkownikom umieszczać dowolnego rozmiaru lub typu naczynia gdziekolwiek na jej powierzchni, a nie tylko w wyznaczonych przestrzeniach grzewczych1. Jest to możliwe dzięki technologii AI i zdolności wykrywania i śledzenia przez płytę położenia naczynia.


    Wprowadzana w tym miesiącu na rynek włoski chłodziarko-zamrażarka LG InstaView z MoodUP znajduje się na stoisku firmy w strefie Salone del Mobile, obok chłodziarko-zamrażarki InstaView typu French-door.
    Oprócz możliwości zapoznania się z nowościami produktowymi, odwiedzający stoisko LG będą mieli okazję wziąć udział w pokazie gotowania na żywo, który poprowadzi znany szef kuchni – Fabrizio Ferrari. Przygotuje on potrawy, wykorzystując do gotowania najnowsze urządzenia LG z serii Signature Kitchen Suite. Zaplanowano także inne aktywności dla odwiedzających, takie jak warsztaty „Zero Wasting Oven Cooking” z urządzeniami kuchennymi LG, sesje degustacji wina prowadzone przez sommeliera Emanuele Trono oraz łączące doświadczenia muzyczno-kulinarnie spotkanie z DJ-em/kucharzem Danielem de Michele, znanym jako Donpasta.


    Nowość produktowa, czyli lodówka French-door 48 cali Signature Kitchen Suite oraz eleganckie urządzenia do zabudowy z linii Transitional, które obejmują lodówki kombi, płyty indukcyjne oraz kuchenki mikrofalowe, stanowią część poszerzonej oferty firmy LG skierowanej na europejski rynek urządzeń do zabudowy.


    Precyzja i elegancja – nowe kolekcje kapsułowe Signature Kitchen Suite
    W showroomie Signature Kitchen Suite, położonym na skrzyżowaniu słynnej ulicy Via Manzoni i Piazza Cavour w Mediolanie, firma LG organizuje tygodniowe, otwarte dla publiczności wydarzenie, podczas którego zaprezentuje wysokiej klasy urządzenia kuchenne do zabudowy wraz z nowymi kolekcjami kapsułowymi, kryjącymi się pod hasłem „Sztuka precyzji”.


    Ekscytującym rozwojem dla Signature Kitchen Suite jest współpraca z projektantką o międzynarodowym uznaniu, Patricią Urquiolą, która zaprojektowała rzeźbę-szafkę na lodówkę podblatową marki. To propozycja idealna do nowoczesnych przestrzeni, gdzie granica między salonem a kuchnią często się zaciera. Dzięki rozwiązaniom takim jak szafka Urquioli, sprzęt AGD przekształca się w piękny mebel. Połączenie doskonałej technologii Signature Kitchen Suite z talentem artystycznym Urquioli zaowocowało rozwiązaniami do domu dopasowanymi do stylu życia. Szafka dostępna jest w trzech rodzajach (trzy różne rodzaje modułów do kuchni) oraz dwóch wykończeniach – z drewna lub płyty Cimento (cementowej).


    Odwiedzający showroom mogą również zobaczyć SKINS Club – ultraelegancką podblatową szafkę na wino z serii Signature Kitchen Suite, zaprojektowaną we współpracy z lokalnym mediolańskim biurem architektonicznym i projektowym m2Atelier. SKINS Club to produkt obowiązkowy dla koneserów – posiada oddzielne komory do przechowywania wina i cygar, a dzięki możliwości spersonalizowania wykończenia, może być idealnie dopasowany do przestrzeni i preferencji właściciela.


    Współpraca technologii i sztuki
    W Salone dei Tessuti prezentowane są efekty współpracy LG z Moooi. Odwiedzający mogą obcować z produktami, w których technologia i design płynnie się ze sobą łączą. Konceptualna przestrzeń wystawiennicza galerii nawiązuje do trendów współczesnego wzornictwa i podkreśla cechy dopracowanych pod każdym kątem sprzętów domowych LG, takich jak chłodziarko-zamrażarka LG InstaView z MoodUP, szafa parowa LG Styler™, Styler ShoeCase oraz oczyszczacz powietrza PuriCare AeroFurniture w formie stołu, według nowego wzoru od Moooi.

    – Jesteśmy podekscytowani prezentacją naszej poszerzonej, zróżnicowanej oferty urządzeń na tegorocznym Milan Design Week. LG będzie nadal wzmacniać swoją obecność na europejskim rynku dzięki swoim ultra-premium urządzeniom z serii Signature Kitchen Suite i urządzeniom kuchennym do zabudowy marki LG, zaprojektowanym w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb klientów Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport CERT Orange Polska za rok 2023: trzykrotnie więcej fałszywych stron wyłudzających dane

    Rekordową liczbę, bo ponad 360 tysięcy fałszywych stron internetowych, zablokował w ubiegłym roku CERT Orange Polska. To niemal trzykrotnie...