niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kreatywne partnerstwo Samsung oraz TOILETPAPER

    Zobacz również

    Firma Samsung razem z kreatywnym partnerem TOILETPAPER stworzyli nowe, limitowane edycje paneli Bespoke, które zachęcają do odważnego wyrażania siebie i personalizacji przestrzeni kuchennej. Samsung ogłosił współpracę z TOILETPAPER, studiem kreatywnym, którego założycielami są artysta Maurizio Cattelan oraz fotograf Pierpaolo Ferrari. Partnerstwo pozwala wykorzystać unikalny i przełomowy styl artystyczny studia TOILETPAPER w limitowanej edycji paneli do lodówek Samsung Bespoke.

    - Reklama -

    Najważniejszym elementem filozofii Samsung Bespoke jest zmiana w myśleniu o projektowaniu urządzeń AGD w kierunku personalizacji i wyrażania siebie również poprzez sprzęty domowe. Pod wieloma względami TOILETPAPER i Samsung mają podobną wizję twórczą, która zachęca do eksperymentowania z designem. W przypadku Bespoke ma to odzwierciedlenie w personalizacji urządzeń podczas gdy TOILETPAPER specjalizuje się w niekonwencjonalnych, awangardowych stylach artystycznych, które same w sobie są „statementem”.

    – W Samsung nieustannie badamy ewolucję naszego języka projektowania, aby zapewnić naszym użytkownikom świeże, nowe sposoby wyrażania siebie poprzez nasze produkty — powiedział Ik Soo Choi, Executive Vice President and Head of Sales and Marketing Team of Digital Appliances Business at Samsung Electronics. – Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem najnowszych niestandardowych projektów do produktów Bespoke jednocześnie nadając urządzeniom domowym kolorową i żartobliwą estetykę TOILETPAPER.

    – Współpraca z firmą Samsung nad nową limitowaną edycją projektów Bespoke TOILETPAPER była dla nas niesamowitą okazją do rzucenia sobie kolejnego wyzwania – powiedział Maurizio Cattelan, współzałożyciel TOILETPAPER. – Dzięki naszym wspólnym wysiłkom byliśmy w stanie na nowo wyobrazić sobie, gdzie mogą być wyświetlane obrazy, i pozwolić ludziom dostrzec niezwykłość nawet w pozornie zwykłych rzeczach.

    Cztery nowe projekty paneli Bespoke, które Samsung wprowadza we współpracy z TOILETPAPER, to „Desert Lady”, „Lipsticks”, „Magic Mirror” i „Rose with Eyes”. Wzory „Lipsticks” i „Rose with Eyes” będą dostępne w modelach Bespoke natomiast wzory „Magic Mirror” i „Dessert Lady” będą dostępne w modelach lodówek 1-drzwiowych i 4-drzwiowych. Te limitowane edycje wzorów paneli lodówek TOILETPAPER będą dostępne w sprzedaży na rynkach światowych od pierwszej połowy roku.

    Na targach Fuorisalone 2023 wymienione cztery projekty paneli lodówek wykonane na zamówienie będzie można zobaczyć stoisku Samsung w Art Point Superstudio Più Via Tortona w Mediolanie w godzinach od 11:00 do 21:00. 18 – 22 kwietnia i od 11:00 do 18:00 23 kwietnia.

    Nowe projekty są prezentowane również podczas Milan Design Week w TOILETPAPER Home, przy Via Giuseppe Balzaretti, 4, oraz w TOILETPAPER Apartment, znajdującym się tuż obok. Od 18 do 23 kwietnia w godzinach od 11:00 do 19:00 odwiedzający będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami Samsunga i projektami stworzonymi wspólnie z TOILETPAPER na ekranach TOILETPAPER Home. Goście zatrzymujący się w TOILETPAPER Apartment, nowo otwartym obiekcie hotelarskim, będą mogli również zobaczyć jeden z nowych projektów paneli lodówek Bespoke, który pozostanie nawet po zakończeniu Fuorisalone.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....