czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Każde teraz ma znaczenie w miłości – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile

    Zobacz również

    Piosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy, czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji – każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy. W T-Mobile chcemy tworzyć rozwiązania, które wspierają naszych klientów w budowaniu bliskości i czerpaniu radości bez ograniczeń. Dlatego ruszamy z nową, walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą także jedyną na rynku ofertę z prawdziwym internetem bez ograniczeń.

    - Reklama -

    Dodatkowo przygotowaliśmy również spot produktowy, promujący wyjątkową ofertę na urządzenia marki OPPO. Od teraz decydując się na telefon OPPO Reno 6, drugi taki sam telefon lub OPPO Reno 5 Lite klient kupi za 50% taniej.

    Nie zawsze możemy być blisko siebie, by wspólnie dzielić się emocjami i każdą chwilą, jednak dzięki technologii wciąż jesteśmy w stanie budować więź z osobami, które są dla nas najważniejsze. I choć połączenie wideo czy rozmowa telefoniczna nie zastąpią prawdziwej bliskości, umożliwiają swobodny kontakt, wspólne przeżywanie niezwykłych momentów i okazanie uczuć kiedy tylko chcemy, bez ograniczeń. Właśnie tak postrzegamy rolę rozwiązań technologicznych w T-Mobile, dlatego w najnowszej, walentynkowej odsłonie kampanii „Teraz ma znaczenie” chcemy zachęcić naszych klientów, by korzystając z dostępnych możliwości i narzędzi – pomimo wielu restrykcji, z którymi żyjemy na co dzień – przeżywali jak najwięcej wspólnych chwil z ukochaną czy ukochanym.

    W 30-sekundowym spocie, w którym dzielimy się tym przesłaniem, zobaczyć można pary cieszące się trwającym właśnie momentem.

    Pozostań jak najbliżej

    Kampania reklamowa promuje naszą ofertę abonamentów z nielimitowanymi usługami telekomunikacyjnymi – również w wersji 5G. Dzięki nim pozostawanie w kontakcie z bliskimi staje się dużo łatwiejsze.

    Dodatkowo, by podbić walentynkowe emocje i dzielić się ważnymi dla nas momentami z bliskimi, korzystając przy tym z najlepszej technologii 5G, od 1 do 14 lutego (lub do wyczerpania zapasów) przygotowaliśmy w naszych taryfach wyjątkową ofertę na urządzenia marki OPPO. Wybierając smartfon OPPO Reno6, drugi telefon tej marki otrzymujemy 50% taniej.

    I tak decydując się na zestaw w taryfie L bez ograniczeń klient otrzymuje dodatkowe 300 zł zniżki taryfowej na pierwszy telefon, a do tego:

    • Przy wyborze OPPO Reno6 za drugi telefon OPPO Reno6 zapłacimy 1249 zł zamiast 2499 zł
    • Przy wyborze OPPO Reno6 za drugi telefon OPPO Reno5 Lite zapłacimy 699 zł zamiast 1399 zł

    Kampanie przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL stworzyła agencja ARC – Grupa Publicis.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...