poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kaspersky Lab Polska wspiera akcję BezpieczniejwSieci.org

    Zobacz również

    Kaspersky Lab Polska wspiera niezależną akcję „Bezpieczniej w Sieci” poświęconą problemom bezpieczeństwa internetowego. Projekt skupia się wokół portalu BezpieczniejwSieci.org pełniącego rolę źródła informacji o zagrożeniach w internecie. Jednym z elementów akcji jest coroczny raport badający poziom wiedzy Polaków o bezpieczeństwie internetowym. Niestety, ponad 70% ankietowanych internautów wciąż bagatelizuje sprawy związane z bezpieczeństwem internetowym.

    - Reklama -

    Wraz z nową odsłoną raportu portal przygotował aplikację mobilną, która jest prostym poradnikiem o bezpiecznym surfowaniu w internecie i pozwala sprawdzić swój poziom wiedzy w tym zakresie. Aplikacja jest bezpłatna i dostępna dla telefonów z systemem Android – wystarczy wpisać bws w polu wyszukiwania na stronie market.android.com. Wersja dla systemu iOS pojawi się w drugiej połowie grudnia.

    Mimo że groźba staje się coraz bardziej realna, kwestia zagrożeń w sieci wciąż traktowana jest po macoszemu – mówi Maciej Ziarek, analityk zagrożeń, Kaspersky Lab Polska. –Z badania wynika, że aż 80% spośród 16 mln polskich internautów świadomie łamie zasady bezpieczeństwa w internecie.

    Zapoczątkowana w ubiegłym roku akcja BezpieczniejwSieci.org jest wspólną inicjatywą kluczowych instytucji publicznych oraz dużych firm internetowych. BezpieczniejwSieci.org gromadzi w jednym miejscu porady dotyczące zakupów, pracy i zabawy w internecie. Treści przygotowano z myślą o wszystkich użytkownikach internetu, nie tylko tych zaawansowanych. W serwisie zamieszczone są także poradniki wideo, które w przystępny sposób tłumaczą zagadnienia związane z bezpieczeństwem online. W sekcji wideo firmę Kaspersky Lab Polska reprezentuje Maciej Ziarek, analityk zagrożeń.

    ŹródłoKaspersky Lab
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Inicjatywy Sony na rzecz dostępności z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności

    Celem Sony jest „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. Firma pragnie więc przyczyniać się do powstania inkluzywnej...