środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Jacek Bykowski dołącza do zespołu ATM S.A.

    Zobacz również

    Jacek Bykowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju Biznesu w ATM S.A. To menedżer z wieloletnim doświadczeniem na rynku telekomunikacyjnym, który ma wspierać realizację nowej strategii największego operatora centrów danych w Polsce. Jacek Bykowski ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Zdobywał je zarówno na rynku polskim, jak i w Europie Zachodniej. W ATM S.A. będzie odpowiadał m.in. za rozwój usług spółki.

    - Reklama -

    Do jego zadań będzie należało także wzmocnienie obecności firmy na rynkach zagranicznych.

    Do ATM S.A. Jacek Bykowski przeszedł ze spółki mPay, gdzie pełnił funkcję Prezesa Zarządu. Odpowiadał za budowanie strategii rozwoju w obszarze płatności mobilnych i zwiększenie rentowności. Pod jego kierownictwem mPay wprowadził na rynek aplikację mobilną, podpisał zagraniczny kontrakt na dostawę aplikacji do krajów arabskich i we współpracy z Mastercard rozwinął technologię Masterpass. Podjęte przez Jacka Bykowskiego działania przyczyniły się do wypracowania przez spółkę dodatniego wyniku finansowego.

    Wcześniej Jacek Bykowski piastował stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Strategii w Polkomtel S.A., gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedażowej firmy. W swojej karierze zawodowej związany był również z Telekomunikacją Polską, gdzie na stanowisku Dyrektora Departamentu Marketingu Operacyjnego odpowiadał za wsparcie biznesowe Dywizji Obsługa i Sprzedaż. Odgrywał także istotną rolę w tworzeniu i realizacji działań sprzedażowych operatora usług telefonii komórkowej PTK Centertel, pełniąc funkcję Dyrektora Alternatywnych Kanałów Sprzedaży.

    Jacek Bykowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, gdzie zdobył wyższe i podyplomowe wykształcenie ekonomiczne. Ponadto uczestniczył w programie Executive na uniwersytetach we Francji i w Wielkiej Brytanii.

    Jacek jest energicznym i skutecznym menedżerem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie biznesowe, zapał i energia do działania zaowocują niebawem większą dynamiką wprowadzania nowych produktów dla klientów i umocnieniem pozycji ATM na rynkach zagranicznych – powiedział Tadeusz Czichon, Prezes Zarządu i największy akcjonariusz ATM S.A.

    ŹródłoATM
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Ponad pół miliarda transakcji BLIKIEM i 16,3 mln aktywnych użytkowników w I kw. 2024 r.

    Wpierwszym kwartale 2024 r. BLIK zanotował znaczący wzrost liczby transakcji o blisko 40 proc. w porównaniu do poprzedniego roku,...