sobota, 4 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Interia: Smaker – pierwszy polski serwis kulinarny z ponad 3 mln użytkowników

    Zobacz również

    Należący do Interii Smaker jest najpopularniejszym serwisem kulinarnym w polskim internecie, jak wynika z najnowszych badań Gemius/PBI. Jest też pierwszym serwisem kulinarnym w historii, z którego przepisów w ciągu miesiąca skorzystały ponad 3 miliony użytkowników. Smaker – serwis pierwszego wyboru dla polskich amatorów gotowania – to dzisiaj blisko 40 tysięcy przepisów i prawie 3 tys. materiałów wideo przygotowanych przez niemal 50 tysięcy zrzeszonych w serwisie kucharzy.

    - Reklama -

    To również innowacyjne narzędzia, np. książki kucharskie, które użytkownicy mogą samodzielne tworzyć i drukować, playlisty zestawiane przez vlogerów, a także użyteczne aplikacje mobilne – Smaker oraz Ciasta i Desery – na platformę Android. W najbliższych dniach premierę będzie miała również aplikacja Smaker przeznaczona na urządzenia z systemem iOS.

    – Tematyka kulinarna przeżywa rozkwit w polskim internecie. Mimo bardzo licznej konkurencji z naszego serwisu skorzystały aż 3 miliony użytkowników. Ten wynik to wyrazy uznania za naszą konsekwentną pracę przy dostarczaniu serwisu odpowiadającego na potrzeby tych, którzy z niego korzystają. Smaker cieszy się tak wielką popularnością, bo przepisy naszych użytkowników są sprawdzone i każdy może je przyrządzić w swoim domu
    – mówi Andrzej Potocki, dyrektor Pionu Społeczności w Interii.

    Każdy miłośnik dobrej kuchni wie jednak, że ważny jest nie tylko smak potrawy, ale i to, jak została podana. Ta zasada obowiązuje również w przypadku serwisów internetowych. – Od początku funkcjonowania Smaker proponuje nowatorskie rozwiązania. Jako pierwsi umożliwiliśmy przygotowanie książek kucharskich czy embedowanie całych playlist filmów kulinarnych z serwisu YouTube. Jako jedyni umożliwiamy naszym użytkownikom zarabianie na swoich przepisach dzięki programowi AdSense.

    Z serwisu Smaker.pl w lutym 2017 skorzystało 3 082 797 użytkowników. Według badania Gemius/PBI w lutym br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,5 mln realnych użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,6 mln użytkowników i 689 mln odsłon.

    ŹródłoInteria
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...