poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    ING zaprasza studentów IT do udziału w prestiżowym programie CRC

    Zobacz również

    Corporate Readiness Certificate (CRC) to program nauczania dla studentów, podczas którego odbywają się zajęcia, wykłady i laboratoria prowadzone przez ekspertów z branży IT z ING Banku Śląskiego, ING Services Polska oraz IBM. Program daje szansę odbycia atrakcyjnych staży w banku i pozostałych firmach. Corporate Readiness Certificate (CRC) to cykl wykładów i warsztatów o tematyce związanej z IT, podczas których specjaliści przekazują swoją wiedzę studentom.

    - Reklama -

    Udział w programie pozwala zdobyć praktyczną wiedzę o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, które firmy wykorzystują na co dzień, a także przygotować do pracy projektowej i zespołowej w dużych przedsiębiorstwach. Corporate Readiness Certificate jest także doskonałą okazją, aby rozwijać praktyczne umiejętności. Absolwenci programu otrzymują prestiżowy certyfikat CRC, rozpoznawalny i ceniony w środowisku biznesowym. Na najlepszych czekają płatne staże i praktyki m.in. w ING Banku Śląskim.

    ING Bank Śląski jest partnerem programu CRC już po raz trzeci. W najbliższej edycji bank  poprowadzi dwie ścieżki: sztuczna inteligencja i IT Developer. Partnerzy programu przygotowali moduły dotyczące m.in. serwerów aplikacyjnych, mainframe, computer i project management i zarządzania usługami IT w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Zajęcia będą odbywały się w semestrze letnim w siedzibach ING Banku Śląskiego, ING Services oraz IBM w Katowicach, a także na Politechnice Śląskiej.

    Program CRC jest skierowany do studentów III roku studiów licencjackich/inżynierskich lub I/II roku studiów magisterskich uzupełniających kierunków informatycznych. Aby wziąć udział w programie należy zdać test z ogólnej wiedzy o IT oraz języka angielskiego. Najbliższy egzamin odbędzie 23 lutego na Politechnice Śląskiej w Katowicach.

    ŹródłoING
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

    Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru...