wtorek, 30 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    HUAWEI partnerem hiszpańskiej ekstraklasy piłkarskiej

    Zobacz również

    HUAWEI, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), nawiązał współpracę z hiszpańską ekstraklasą piłkarską – Liga de Fútbol Profesional (LFP). W uroczystości podpisania umowy wzięli udział: Jeff Liu – Huawei Consumer Business Group Vice President, Shao Yang – Huawei Consumer Business Group Marketing Vice-President oraz Javier Fernando Sanz – prezes Liga de Fútbol Profesional i Hugo Sánchez Márquez – była gwiazda Realu Madryt, meksykańska legenda piłki nożnej i ambasador LFP.

    - Reklama -

    Wcześniej HUAWEI nawiązało współpracę z drużynami z niemieckiej Bundesligi – Borussią Dortmund (BVB), włoskiej Seria A – AC Milan oraz zespołem Wellington Phoenix z nowozelandzkiej ekstraklasy A-League.

    W ramach zawartej umowy, w sezonie 2013-2014 HUAWEI będzie nie tylko partnerem technologicznym hiszpańskiej ekstraklasy – zrealizuje też szereg działań marketingowych promujących profesjonalną piłkę nożną na całym świecie. We wszystkich smartfonach HUAWEI dostępnych w Hiszpanii zainstalowana zostanie aplikacja, która pomoże fanom futbolu śledzić najbardziej aktualne informacje dotyczące LFP. Firma zorganizuje także serię letnich obozów piłkarskich, których uczestnicy doświadczą prawdziwych piłkarskich emocji i znanej na całym świecie hiszpańskiej kultury kibicowania. Aplikacja jest już dostępna w wybranych modelach smartfonów HUAWEI w Hiszpanii. Umowa pomiędzy HUAWEI i LFP przewiduje również wykorzystywanie marki LFP, wizerunku zawodników, a także maskotki ligi w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez HUAWEI na całym świecie.

    Nawiązanie współpracy z LFP to kolejny krok w realizacji kampanii wizerunkowej Make It Possible, która pokazuje, że można połączyć wiedzę i doświadczenie z nieograniczoną wyobraźnią, dzięki czemu marzenia i pragnienia dotychczas niemożliwe mogą stać się osiągalne. Kampania została zaprojektowana na podstawie badań oczekiwań i preferencji użytkowników, którzy oczekują od HUAWEI innowacyjnych, wyjątkowych a zarazem atrakcyjnych cenowo urządzeń – powiedział Jeff Liu. – Nawiązana właśnie współpraca łączy dwie najpopularniejsze marki w swoich dziedzinach, co w rozpoczętym niedawno sezonie ligowym w Hiszpanii, stwarza niezliczone możliwości dla obu firm – dodał.

    Jako jedna z najlepszych lig zawodowej piłki nożnej na świecie jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z HUAWEI. Wierzymy, że partnerstwo zwiększy pasję kibiców i rozbudzi w nich jeszcze więcej emocji zarówno dla piłki nożnej, jak i najnowszych technologii – powiedział Javier Fernando Sanz.

    Hugo Sánchez Márquez, który z drużyną Realu Madryt zdobył aż pięć razy z rzędu Mistrzostwo Hiszpanii dodaje: – to wspaniałe partnerstwo i jestem pewien, że smartfony HUAWEI, podobnie jak piłka nożna, dostarczą kibicom na całym świecie nowych, niespotykanych dotąd wrażeń i emocji.

    W trzecim kwartale 2013 roku HUAWEI został trzecim producentem smartfonów na świecie według IDC, Strategy Analytics i Canalys. Firma nie planuje spocząć na laurach – w 2014 HUAWEI wprowadzi do sprzedaży kolejne urządzenia obsługujące standard LTE.

    ŹródłoHuawei
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport CERT Orange Polska za rok 2023: trzykrotnie więcej fałszywych stron wyłudzających dane

    Rekordową liczbę, bo ponad 360 tysięcy fałszywych stron internetowych, zablokował w ubiegłym roku CERT Orange Polska. To niemal trzykrotnie...