wtorek, 21 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    HTC: Hector & Karger RE_ALITY – lookbook w rozszerzonej rzeczywistości

    Zobacz również

    Hector & Karger RE_ALITY to pierwszy na świecie interaktywny lookbook marki modowej, w pełni zrealizowany w rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Jest to technologia łącząca świat rzeczywisty z generowanym komputerowo obrazem 3D. Dzięki aplikacji Tap2C, mamy możliwość obejrzenia kolekcji ubrań w zupełnie innym wymiarze niż dotychczas. Przy użyciu smartfona HTC One M9, tradycyjna fotografia lookbookowa prezentowana jest w postaci trójwymiarowej sylwetki.

    - Reklama -

    Najnowsze projekty, sfotografowane na modelce, możemy obejrzeć z każdej perspektywy 360 stopni!

    Hector & Karger to duet projektantów, za którym stoją: Hektor Świtalski – absolwent renomowanej uczelni London College of Fashion oraz Robert Karger – absolwent Uniwersytetu Artystycznego w  Poznaniu. Tworzą młodą markę modową z sektora high fashion. Ich styl projektowania można określić mianem elegancji nowej generacji, czyli połączenia wyrafinowanego seksapilu ze świeżymi, nieoczywistymi krojami i najnowszymi technologiami. Marka HTC inspirowała projektantów podczas tworzenia kolekcji Jesień/Zima 2015/16.

    – Kamera HTC RE, zainspirowała nas nie tylko w kontekście swojej fantastycznej technologii i designu, ale również intrygującej nazwy.  Hasło RE oraz technologia Augmented REality, stały się dla nas pretekstem do gry słownej. Stąd tytuł dla całej jesienno-zimowej kolekcji, czyli HECTOR & KARGER RE_ALITY.
    – opowiada duet Hector&Karger.

    Projekty duetu zdefiniowane są w wyrazistej formie, pełnej kontrastów i perfekcyjnych cięć. Kolekcja Jesień/Zima 2015/16 to, według duetu, estetyczny balans pomiędzy klimatycznymi fotografiami Helmuta Newtona z lat 80-tych, seksapilem rodem z francuskiego „Vogue”, a tym co dzieje się obecnie na świecie w dziedzinie najnowszych technologii. Cała kolekcja utrzymana jest w odcieniach czerni i bieli oraz głębokiej zieleni. W kolekcji odnaleźć można m.in. marynarki typu „femme-fatal” – rzeźbiące talię i biust, ze specjalnie wszywanymi gorsetami, skórzane spodnie ze specjalną aplikacją modelującą pośladki nadającej efekt „push up”, koronkowe bluzy z przeskalowanymi zamkami lub lateksowymi nadrukami, koronkowe/cekinowe dresy oraz transparentne bluzy i sukienki z nadrukowanym aksamitnym motywem serc. Przeważające tkaniny to strukturalne koronki, skóry, aksamitne printy oraz cekiny.

    Kamera HTC RE stała się także inspiracją do realizacji serii t-shirtów w najnowszej kolekcji. – Mając już hasło, przyszedł czas na print, stąd pochodzą wariacje na temat logotypu Hector&Karger, hasła RE_ALTY i nazwy samej kamery HTC, czyli RE_. – dodają projektanci.

    Nowe technologie nie po raz pierwszy wkraczają w świat mody. Marka HTC od lat współpracuje ze znanymi projektantami takimi jak Sabrina Pilewicz, Bohoboco, Tomaotomo i Maciek Sieradzky. Smarfony HTC, szczególnie HTC One M9 jest doskonałym przykładem na to, że także współczesna technologia nie boi się szukać inspiracji w modzie. Skrzętnie przemyślane, przyciągające wzrok wzornictwo zostało zaprojektowane z myślą o ludziach, którzy cenią sobie piękno i precyzję.

    Realizacje Hector & Karger RE_ALITY można śledzić na specjalnym blogu opisującym krok po kroku działania dotyczące projektu: blog.hector-karger.com. Backstage tej nietypowej sesji uwieczniony jest przy użyciu kamery HTC RE, która umożliwia streaming, czyli transmisję na żywo poprzez YouTube.

    ŹródłoHTC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe karty sieciowe WiFi 6 od TP-Link – Archer TX50UH oraz Archer TX20U Nano

    TP-Link prezentuje dwie nowe karty sieciowe ze złączem USB. Archer TX50UH pozwala na uzyskanie prędkości transmisji Wi-Fi do 3000...