niedziela, 12 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Generation Mobile 2016: mobile marketing i mobile commerce

    Zobacz również

    Generation Mobile 2016 to V edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 przez Antyweb i NoNoobs poświęconej rynkowi mobilnemu. Podczas Generation Mobile 2016 , która odbedzie się 21 czerwca w Warszawie prezentujemy najistotniejsze badania, projekty oraz trendy kluczowe dla każdej firmy prowadzącej działalność handlową lub marketingową w przestrzeni mobilnej. Wiodącymi tematami tegorocznej edycji będą mobile commerce, mobile marketing oraz zagadnienia

    - Reklama -

    związane ze zjawiskiem  blokowania reklam, zarówno przez użytkowników komputerów jaki i smartfonów.

    – Gościem specjalnym Generation Mobile 2016 będzie Rotem Dar odpowiadający za business development  Adblock Plus, najbardziej popularnego adblocka na polskim rynku
    – mówi Dariusz Sokołowski, NoNoobs – Podczas konferencji zaprezentujemy badania z polskiego rynku, dostępne statystyki i strategie przyjęte przez czołowych rynkowych graczy. Czy będzie to uczestniczenie w programach typu Acceptable Ads,  użycie oprogramowania obchodzącego adblocki, czy może sprzedaż premium contentu? Zapraszamy na specjalny blok tematyczny podczas Generation Mobile 2016 – dodaje Dariusz Sokołowski.

    Z prezentacji Joanny Nowakowskiej i Tomasza Rzepniewskiego z Mec dowiemy się kim jest polski AdBlocker, jakie są motywacje użytkowników blokujących reklamy w internecie oraz czy adblock może być szansą czy tylko zagrożeniem dla rynku reklamy. Jak problem adblocków widzą przedstawiciele agencji, reklamodawcy i właściciele serwisów finansowanych reklamową.

    Podczas Generation Mobile 2016 odbędzie się premiera drugiej już edycji raportu „SMART Wakacje 2016”, czyli w jaki sposób używamy smartfonów, tabletów, laptopów przed i w czasie wakacji. Raport zaprezentuje Michał Bonarowski z Allegro. Zagadnieniom związanym z m-commerce poświęci swoje wystąpienie Katarzyna Czuchaj-Łagód z Mobile Institute – „Zakupy rodzą się w głowie, a dokonują na urządzeniu” – prezentacja przybliży zwyczaje zakupowe  Polaków.  Jak z wiekiem zmieniają się preferencje zakupowe, jak starsze grupy wiekowe doganiają młodych czyli „Uber factor = grupa 55+ korzystająca z nowoczesnych technologii.

    Prezentacja Doroty Bigo z Doubleclick pomoże w zidentyfikowaniu kluczowych momentów dla marki w świecie mobilnego konsumenta. To trend, który zaadaptowało już wiele firm i organizacji coraz częściej bowiem dostosowują one swoją strukturę organizacyjną tak, aby efektywniej zarządzać właśnie ścieżką klienta, oferując mu precyzyjnie dobrane do jego potrzeb towary czy usługi.

    Na konferencji nie zabraknie unikalnych case study mobilnych kampanii email marketingowych zorientowanych na sprzedaż- Tomasz Dziobiak z DBMS, czy kampanii wykorzystujących geotargetowanie w aplikacji mobilnej jako sposób na kontekstowe i precyzyjne dotarcie do klientów- Bernadeta Stożek, Kamil  Żmijewski z NaviExpert, jak również przykładów kampanii content marketingowych w tym related content oraz in-feed ads., formatów natywnych oraz treści sponsorowanych na serwisach – Łukasz Ciechanek, Content Stream.

    – Naszą intencją, obok przedstawienia najnowszych trendów oraz strategii największych graczy, jest dostarczenie także praktycznej wiedzy i porad dotyczących pozycjonowania, testowania i monetyzacji aplikacji w ekosystemach aplikacyjnych – mówi Agnieszka Świtkowska,  NoNoobs.pl. – Nasi eksperci opowiedzą m. in. o testowaniu i  jakości aplikacji mobilnych – Wojciech Mróz Cloud, Testing , pozycjonowaniu aplikacji w systemach aplikacyjnych- Kubilay Sengun, Insider, czy coraz powszechniejszym trendzie do tworzenia mobilnych platform zamiast pojedynczych aplikacji – Daniel Biesiada, Bartłomiej  Lozia, Better Software Group.

    Konferencja Generation Mobile adresowana jest do osób wdrażających strategię mobilną w firmach i organizacjach, do przedstawicieli portali, sklepów, wydawnictw, serwisów social media oraz twórców startupów. Tematyka konferencji zainteresuje też agencje reklamowe i mobilne, działy sprzedaży i marketingu w firmach i organizacjach, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną oraz firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne i producentów i developerów aplikacji.

    Źródłonoobs.pl
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...