piątek, 1 grudnia, 2023

Nasze serwisy:

Więcej

    Galaxy Ace w Orange dla Firm

    Zobacz również

    4 lutego 2011 roku do oferty Orange dla Firm wprowadzony zostanie Samsung S5830 Galaxy Ace. Elegancki i prosty w obsłudze nowy model Galaxy wyposażono w 3,5-calowy dotykowy wyświetlacz o rozdzielczości HVGA, procesor 800 MHz i aparat 5 Mpix z fleszem LED. Na pokładzie zagościł Android w wersji 2.2 Froyo. Samsung Galaxy Ace to mniejsza wersja uznanego Galaxy S. Wyglądem jak i rozmiarami do złudzenia przypomina iPhona.

    - Reklama -

    Smartfon posiada również bluetooth 3.0, ActiveSync, Wi-Fi oraz wsparcie dla HSDPA.  Jest wyposażony w wyszukiwarkę głosową i przeglądarkę dokumentów ThinkFreew  Jego pamieć to 160 GB, możemy ja powiększyć za pomocą kart microSD o 32GB. Galaxy Ace ma wbudowany odbiornik GPS, kompas, akcelerometr i czujnik światła.

    Model Galaxy Ace stworzony został z myślą o młodych użytkownikach, którzy nieustannie śledzą trendy i starają się za nimi podążać. Sprzęt ma elegancki design i z pewnością wpadnie w oko wielu klientom.

    Wojciech Jabczyński na swoim blogu przypomina o wyprzedażowych cenach: HTC Magic, iPhone 3G 8GB i 16GB, LG GC900, LG KC910, Nokia 6210 Navigator, Nokia E51, Nokia E66, Samsung I8910 Omnia HD, Samsung S8300 Ultra Touch, Sony Ericsson C510 i Sony Ericsson C902.

    ŹródłoOrange

    3 KOMENTARZE

    guest
    3 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~M107

    nie lol ale żal
    To nie to co piszą on ma 160 mb

    ~prześmiewca

    lol
    cytuję
    "Jego pamieć to 160 GB, możemy ja powiększyć za pomocą kart microSD o 32GB."
    no comment

    ~Alek

    nawet nie najgorzej
    rzeczywiście ma coś z iPhone'a. Pod względem technicznym wygląda nawet nie najgorzej. Podobnie zresztą jak popularna obecnie Nokia N8, czy HTC Wildfire oferowany również taryfach firmowych Orange. Zresztą, zawsze to jakaś nowość na rynku.

    - Reklama -

    Najnowsze

    Sezon świąteczny a rynek e-commerce, czyli sztuka przyciągania klientów i zwiększania zysków

    W obliczu dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów, a także rozwoju rynku e-commerce, marketingowcy na całym świecie starają się zrozumieć...