niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Fanpage Trends, lipiec 2012. Branża Telekomunikaja

    Zobacz również

    Zobaczmy, co ciekawego w wakacyjnym miesiącu, kojarzonym zazwyczaj z sezonem ogórkowym, działo się w Kategorii Telekomunikacja. Do działającej na wyobraźnię liczby miliona Fanów, szybkimi krokami zbliża się FanPage Orange, który z ścisłej czołówki notuje także największy przyrost nowych Użytkowników (na poziomie ok.7%). Przy utrzymaniu takiego tempa wzrostu, już we wrześniu powinien dołączyć on do, wciąż nielicznej grupy polskich profili, które mogą pochwalić się siedmiocyfrową

    - Reklama -

    grupą lajkujących. Warto zwrócić także uwagę na wciąż ostatniego w rankingach wielkiej czwórki: T-Mobile, który ostatnio wyraźnie przyśpieszył i drugi miesiąc z rzędu notuje stabilne i solidne wzrosty (w lipcu 22%.

    W walce o najbardziej zaangażowaną społeczność, na froncie wakacyjna flauta i czasowe zawieszenie broni. Liderzy utrzymują tymczasową stabilizację, na rozsądnym poziomie zaangażowania ok. 10% wszystkich swoich Fanów w interakcję z komunikatami marki (Serce i Rozum przed Play, Plusem, Orange Polska i T-Mobile). Zdecydowanie ciekawie za to(także w lipcowych rankingach interakcji) wygląda uruchomiony w maju 2012 profil Play4U. Jest on dedykowanym specjalnie dla Social Media Centrum Pomocy marki Play. Bardzo wysokie Relative Interactivity po raz kolejny pokazuje, że wykorzystywanie Facebooka do zadań związanych z Customer Relationship Management jest jednym z podstawowych ROI, o którym warto pomyśleć podczas wdrożenia. Dodatkowo, takie rozwiązania (oczywiście po odpowiednim wpasowaniu w strategię) są potrzebne i zazwyczaj po prostu sprawdzają się w kanałach Social Media. Dlatego wieszczę, że najbliższym czasie podobnie wyznaczane zadania, właśnie w ramach dedykowanych profili, wertykalnie nastawionych na realizację stricte określonych- mocno sprecyzowanych celów, staną się obowiązującym standardem. Jak długo w końcu można budować komunikację ze swoimi Użytkownikami o śmieszne/kontrowersyjne zdjęcia i pytania o zbliżający się weekend? Jeśli odpowiedź brzmi: „Do wielkich zasięgów, do milionów Fanów!”, to dla liderów rynku telekomunikacyjnego w Polsce, nadszedł właśnie odpowiedni czas na poważne przemyślenia.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....