poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson wśród liderów rynku rozwiązań OSS w magicznym kwadrancie

    Zobacz również

    W ciągu ostatnich dwóch lat firma Ericsson dokonała kilku strategicznych przejęć w celu uzyskania czołowej pozycji na rynku systemów wspomagających obsługę sieci (Operations Support Systems; OSS). Konsekwencją tych działań jest zdobycie statusu lidera w dziedzinie technologii OSS w „magicznym kwadrancie” opublikowanym przez renomowaną firmę analityczną Gartner. W roku 2011 przedsiębiorstwo miało także największy udział w światowym rynku systemów OSS, mierzony wielkością przychodów.

    - Reklama -

    Informacje na ten temat zawiera raport Market Share Analysis: Telecom Operations Management Systems (BSS, OSS and SDP), Worldwide, 2010-2011.

    Przedstawiono w nim analizę możliwości producentów oferujących kompleksowe rozwiązania do zapewniania i udostępniania usług OSS.

    Per Borgklint, szef działu rozwiązań wspomagających firmy Ericsson, powiedział: –Głównym elementem naszej strategii rozwoju produktów był zakup narzędzi do planowania oraz zarządzania zasobami i ofertą. Dążyliśmy do utrzymania czołowej pozycji na rynku systemów do zarządzania działaniem sieci telekomunikacyjnych dzięki dostarczeniu klientom zaawansowanych rozwiązań OSS. Jesteśmy zaszczyceni faktem, że w «magicznym kwadrancie» firmy Gartner dotyczącym systemów OSS umieszczono nas wśród liderów. Stanowi to potwierdzenie naszych możliwości, jeśli chodzi o szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów, jak również wskazuje istniejącą na rynku potrzebę większej efektywności i innowacyjności w obszarze realizacji usług i eksploatacji sieci.

    Firma Ericsson dysponuje bogatą wiedzą na temat metod funkcjonowania dostawców usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu jest w stanie w kompleksowy sposób uwzględnić najbardziej istotne zagadnienia dotyczące sieci, infrastruktury informatycznej, usług oraz powiązanych procesów biznesowych. Według Pera Borgklinta, produkty firmy Ericsson umożliwiają rozwiązanie kluczowego problemu występującego u operatorów, jakim jest konieczność zarządzania złożonym, różnorodnym środowiskiem sprzętu i oprogramowania w celu zapewnienia prostych, spójnych i charakteryzujących się wysoką jakością mechanizmów obsługi użytkowników.

    W projektach realizowanych na całym świecie Ericsson oferuje usługi doradcze związane z transformacją biznesową oraz integracją systemów w ramach kompleksowych rozwiązań przeznaczonych dla dostawców usług telekomunikacyjnych. Obejmują one systemy OSS, BSS, platformy realizacji usług nowej generacji, połączenia między sieciami oraz modernizację infrastruktury informatycznej. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych usług i skorzystaniu z szerokiej, rozbudowanej oferty oprogramowania, klienci firmy Ericsson mogą dokonać transformacji działania systemów i przekształcenia środowiska informatycznego. Efektem tych działań jest poprawa obsługi użytkowników, wzrost efektywności i zwiększenie innowacyjności świadczonych usług.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....