czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    DING – nowy serwis i aplikacja Grupy Interia.pl

    Zobacz również

    Należąca do Interii, Grupa AdRetail wprowadził na rynek nowy produkt. Serwis oraz aplikacja mobilna DING to nowe narzędzie agregujące gazetki reklamowe, wydawane przez sieci handlowe operujące w całej Polsce. DING został wyposażony w szereg funkcji, dzięki którym korzystanie z gazetek przynosi jeszcze więcej korzyści. DING jest nową na polskim rynku aplikacją gazetkową w pełni zintegrowaną z jego wersją webową. Wydawcą produktu jest, należąca do Interii, platforma emisji i

    - Reklama -

    analityki gazetek promocyjnych – Grupa AdRetail.

    DINGa od innych podobnych produktów, dostępnych na rynku odróżniają dodatkowe funkcjonalności. Przede wszystkim użytkownicy zarówno serwisu jak i aplikacji zyskują możliwość ustawienia w aplikacji powiadomień o nowych i interesujących ich promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach.

    DING – nowy serwis i aplikacja Grupy Interia.pl /Interia.pl /INTERIA.PL

    Tworząc DINGa położyliśmy duży nacisk na UI i UX, co sprawia, że z serwis i apka są intuicyjne, przyjemne w obsłudze i pozbawione wad, z którymi codziennie zderzają się użytkownicy usług gazetkowych. Ponadto, nasz nowy serwis i aplikacja oferuje największą liczbę gazetek i ofert sieci handlowych. W tym momencie w DINGu można przejrzeć magazyny promocyjne już ponad 300 sieci, a nieustanie zabiegamy o kolejne – komentuje Karol Kamiński, dyrektor zarządzający AdRetail.

    Oprócz możliwości tworzenia list zakupowych i ustawania alertów na wybrane produkty i gazetki, użytkownicy DINGa otrzymują dostęp do tzw. gorących ofert, a ich konto integruje aktywność wykonaną zarówno w aplikacji, jak i na stronie www.

    Wyniki badań prowadzonych ostatnio przez Nielsena wyraźnie określiły rolę, jaką gazetki promocyjne pełnią w marketingu dużych sieci handlowych. Potwierdza to fakt, że niezmiennie od wielu lat gazetki są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych – mówi Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR w Interii. – DING to nowoczesne narzędzie, pozwalające na jeszcze lepsze wykorzystanie tego potencjału poprzez zwiększenie zasięgu, dostępności i użyteczności gazetek. Tym samym, DING rozszerza portfolio naszych usług dla podmiotów branży retailowej i umożliwia skuteczniejsze dopasowanie naszej oferty do ich marketingowych potrzeb – dodaje Lenart.

    Launchowi DINGa towarzyszyć będzie promocja, obejmująca działania autopromocyjne, content marketingowe, a także kampanię zarówno w social mediach, jak i w mediach tradycyjnych.

    ŹródłoInteria
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...