wtorek, 21 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Czy wiesz, że z Virtual Center od Orange możesz zwiększyć swoją sprzedaż nawet o 60proc? (wideo)

    Zobacz również

    Niezależnie od tego czy dopiero planujesz budowę zaplecza do telemarketingu, czy chcesz zwiększyć jego skuteczność, warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania. Z aplikacją Virtual Contact Center od Orange osiągniesz sukces dzięki nowoczesnej i sprawdzonej technologii.

    - Reklama -

    Nawiązuj i utrzymuj dobre relacje ze swoimi klientami poprzez komfortową obsługę w różnorodnych kanałach komunikacji – dzięki nowoczesnej usłudze call center. W ramach oferty dostarczamy do Twojej firmy zintegrowane rozwiązanie typu contact center. Oznacza to, że otrzymujesz wszystkie elementy – zarówno sprzętowe, jak i programowe – do obsługi kontaktów z klientami poprzez różne kanały komunikacji, np.: telefon, pocztę elektroniczną (e-mail), komunikatory internetowe (np. czat), komunikację internetową poprzez WWW, Web Collaboration, SMS, faks, wideo.

    Dzięki takiemu rozszerzonemu systemowi call center jesteś dostępny dla klientów w odpowiednim dla nich czasie z wykorzystaniem dogodnego kanału komunikacji, przez co skutecznie dotrzesz do nich z ofertą oraz efektywnie dostosujesz się do zmieniających się potrzeb biznesowych.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe karty sieciowe WiFi 6 od TP-Link – Archer TX50UH oraz Archer TX20U Nano

    TP-Link prezentuje dwie nowe karty sieciowe ze złączem USB. Archer TX50UH pozwala na uzyskanie prędkości transmisji Wi-Fi do 3000...