niedziela, 5 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    CCC: wygodny krok do chmury

    Zobacz również

    Grupa CCC – lider w Europie Środkowo-Wschodniej w sprzedaży obuwia, posiada ponad 1200 sklepów na prawie 30 rynkach. Wyróżnikiem firmy jest unikalny model omnichannelowy składający się z 70 platform e-commerce, którego celem jest budowanie pozytywnych doświadczeń konsumenckich w ramach tzw. customer experience. Przyjęcie nowego modelu biznesowego nie byłoby jednak możliwe gdyby nie technologia i dane. CCC zbudowało kompleksowy i zaawanasowany system analityki Klienta w oparciu o chmurę Microsoft Azure

    - Reklama -

    oraz rozwiązania Synerise i Elitmind.

    – Rozwijając model FashionTech, czyli kierunek, w którym idzie Grupa CCC, technologia u nas jest wszędzie. Technologia umożliwia lepszą, bardziej spersonalizowaną relację z klientem, co przekłada się na wymierne rezultaty biznesowe dla nas i korzyści dla klientów. Współpraca z Microsoft w oparciu o platformę Azure daje nam wiele możliwości. Rozpoczynając od budowy podstaw technologicznych, które stworzyliśmy, poprzez pokazywanie nowych kierunków oraz możliwości rozwojowych. Na koniec, to co najważniejsze, żeby ta technologia ujrzała światło dzienne i przełożyła się na biznes – powiedział Wojciech Górniak, Dyrektor CRM, Grupa CCC.

    Do przetwarzania danych w czasie rzeczywistym z wielu kanałów jednocześnie CCC wykorzystuje zalety Microsoft Azure, analityki w chmurze oraz platformy Synerise. Grupa planuje również wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania dużych zbiorów danych wykorzystując do tego celu rozwiązanie zbudowane przez firmę Elitmind.

    Dzięki chmurze możemy w elastyczny sposób zbierać dane pochodzące ze wszystkich kanałów kontaktu z klientem. Następnie analizujemy, ja wyciągam wnioski i w odpowiedni sposób przygotowujemy usługi i oferty dla klientów. Stosujemy do tego analizę danych, analizę predykcyjną oraz metody sztucznej inteligencji, tak aby w odpowiedni sposób automatyzować wysyłaną komunikację. Dane pozyskujemy z wielu punktów kontaktu klienta z marką. Może to być wizyta w sklepie, odwiedzenie strony www, czy korzystanie z aplikacji mobilnej. Te wszystkie dane zgromadzone w jednym systemie umożliwiają nam na stworzenie pełnego obrazu widoku 360 klienta, który następnie wykorzystujemy do budowania strategii omnichannel – powiedziała Eliza Bujnowska, Head of Analytics, Grupa CCC.

    To właśnie dzięki chmurze obliczeniowej i jej właściwościom, Grupa CCC od 2018 roku może realizować odważną strategię biznesową opartą o efektywne i dynamiczne wdrażanie nowoczesnych technologii we wszystkich spółkach Grupy.

    ŹródłoMicrosoft
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...