poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Carrefour Polska uruchamia inkubator dla start-upów technologicznych

    Zobacz również

    Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce uruchamia inkubator technologiczny na potrzeby handlu. Projekt ten pozwoli Carrefour na poszukiwanie i wdrażanie innowacji istotnych dla całej branży, a także wesprze rozwój polskiej przedsiębiorczości i młodych talentów. Carrefour Polska udostępni wybranym start-upom specjalnie przygotowaną przestrzeń biurową o powierzchni 650 m2 w Warszawie. Równocześnie jeden ze sklepów Carrefour, w którym zastosowane zostały najnowocześniejsze koncepty

    - Reklama -

    stanie się polem do testów nowych pomysłów wypracowanych w ramach inkubatora, np. aplikacji i rozwiązań cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami.

    Carrefour zaprasza do współpracy firmy zarówno rozpoczynające działalność, jak i z ugruntowaną pozycją w branży nowych technologii, a także uczelnie wyższe o profilu informatycznym lub handlowym.

    Inkubator Carrefour to pierwsze takie wdrożenie sieci handlowej w Polsce. Dostrzegamy olbrzymi potencjał intelektualny wśród małych, prężnych firm i uczelni działających nad Wisłą. To one będą kształtować przyszłość nowych technologii wykorzystywanych w krajowym, a także światowym biznesie. Mamy ambicję być nie tylko jednym z głównych graczy w obszarze handlu detalicznego, ale dzięki inwestycji w polskie start-upy zbudować znaczącą przewagę konkurencyjną i stać się synonimem firmy innowacyjnej – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

    Partnerem przedsięwzięcia jest MADIFF, firma doradcza w zakresie innowacji cyfrowych i nowych technologii oraz jej akcelerator i-MADIFF. Jego rolą jest akceleracja start-upów i firm w fazie szybkiego wzrostu oraz wspólna z Carrefour, merytoryczna ocena i selekcja zgłaszanych projektów, a także dalsze wspieranie rozwoju wybranych firm, w tym poprzez dostarczanie im rozwiązań finansowych od momentu utworzenia (seed capital) do wejścia na giełdę oraz przyspieszenie ich ekspansji międzynarodowej (USA, Europa, Azja).

    – Misją i-MADIFF, akceleratora start-upów utworzonego przez firmę MADIFF, jest budowa i rozwój polskich firm, które wpłyną na światowy rynek dzięki przełomowym innowacjom. Jesteśmy dumni ze współpracy z Carrefour Polska, który dzięki doświadczeniu i rozpoznawalnej marce ma siłę przyciągania najlepszych specjalistów oraz gwarantuje praktyczne zastosowanie najbardziej efektywnych rozwiązań w handlu – powiedział p. Fernandes De Aquino, założyciel i prezes MADIFF oraz i-MADIFF.

    ŹródłoCarrefour
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....