czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    BNP Paribas oddaje władzę w ręce użytkowników GOonline

    Zobacz również

    Łatwość korzystania, pełna dostępność i najwyższe bezpieczeństwo – Bank BNP Paribas oddaje w ręce użytkowników GOonline – bankowość elektroniczną, mając na uwadze przede wszystkim „user expercience”. GOonline przygotowana jest z myślą o wszystkich klientach, ich zróżnicowanej historii i potrzebach, umożliwiając na bieżąco zmiany zgodnie z ich oczekiwaniami. Od dziś GOonline otwiera się na codzienne bankowanie w BNP Paribas.

    - Reklama -

    – Duża liczba funkcjonalności w bankowości elektronicznej, to dla współczesnego klienta już za mało – tłumaczy Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas, odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej. – Kiedy dostępność pewnych możliwości staje się standardem, wyróżnikiem rynkowym musi być sposób ich udostępniania. Przy projektowaniu GOonline priorytetem było dla nas zindywidualizowanie systemu w taki sposób, by każdy klient widział przede wszystkim to, co dla niego jest ważne. GOonline to bankowość internetowa dla każdego użytkownika, niezależnie skąd do nas przychodzi. Nie chcemy zajmować użytkownikowi czasu, dlatego zawsze wyeksponowany będzie jego najważniejszy produkt, a do jego obsługi wystarczy minimalna liczba kliknięć. Pełna dostępność, bezpieczeństwo i łatwość korzystania idealnie opisuje charakter naszej bankowości internetowej. GOonline umożliwia naszym użytkownikom wprowadzanie zmian na bieżąco, zgodnie z ich oczekiwaniami, dlatego oddajemy władzę w ręce klientów naszej bankowości elektronicznej – mówi Przemysław Furlepa.

    Rewolucja w bankowości internetowej

    GOonline to rewolucja w bankowości internetowej, która sprawia, że codzienne bankowanie stanie się łatwiejsze, bardziej przejrzyste i bezpieczne. Powstała z myślą o dotychczasowych i przyszłych użytkownikach, a zarazem stworzona przez i dla użytkowników, w oparciu o ich potrzeby i konkretne wymagania.

    – Nowa platforma powstała w trakcie procesu łączenia się banków. Na czas fuzji zazwyczaj wszelkie działania są zawieszone, wiemy to nie tylko z doświadczenia innych banków, ale sami jeszcze kilka lat temu działaliśmy w ten sposób. Teraz, kiedy zmiana staje się dla nas naturalna, połączenie i integracja nie powstrzymują nas przed dalszym rozwojem, bo jesteśmy zmieniającym się Bankiem zmieniającego się świata, a nasza zmiana trwa – tłumaczy Marcin Bodnar, Dyrektor Zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BNP Paribas.

    Sprawdź i dostosuj – ewolucja jest wpisana w GOonline
    GOonline w swoich fundamentalnych założeniach jest gotowa na zmienność: potrzeb współczesnych użytkowników bankowości elektronicznej i świata cyfrowego. Elastyczna bankowość dla wszystkich i dla każdego – niezależnie od tego, skąd przychodzą do Banku nowi klienci i z jakimi przyzwyczajeniami. – W BNP Paribas pracuje zespół pasjonatów i entuzjazmów, który kontestuje przyjęte schematy i korzysta z tych już sprawdzonych. Otwarcie słuchamy, pytamy, projektujemy dla naszych klientów, by z nimi przetestować te rozwiązania i odsiać deklaratywne potrzeby od rzeczywistych. Kluczowa dla nas jest informacja zwrotna od klienta, dzięki czemu wprowadzamy, udoskonalamy i zmieniamy zaproponowane rozwiązania – mówi Krzysztof Suchan, Dyrektor Departamentu Nowy Bank w BNP Paribas. – GOonline jest zaprojektowany tak, aby się zmieniać wraz z preferencjami użytkowników i – co ważne – bez przerw technicznych na aktualizacje, co oznacza maksymalizację dostępności w rozumieniu gotowości do pracy i dostępności dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. Nasz system ma charakteryzować się przyjaznym designem, prostymi procesami i transparentnością, by tylko pozytywnie zaskakiwać – dodaje Krzysztof Suchan.

    GOonline ma pełnić rolę zarówno asystenta w codziennych czynnościach, jak i doradcy-podpowiadacza. Wprowadzono wiele funkcjonalności, które pomogą w szybkim zrozumieniu własnych finansów i produktów oraz dobieraniu usług do aktualnych potrzeb. Możliwości dopasowywania interfejsu przez detale takie jak: przypisywanie wydatkom własnych tagów, czy czasowe blokowanie karty, po bardzo prosty sposób szybkiego kontaktu z doradcą w razie potrzeby. Standardowa skrzynka nadawczo-odbiorcza została zamieniona na czat, doskonale zdając sobie sprawę, że tempo i aktualność komunikacji ma dla klientów kluczowe znaczenie.

    GOonline to serwis bez barier
    Platforma badana jest pod kątem dostępności dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. We współpracy z firmą doradczą eksperci Banku sprawdzają m.in.: przejrzystość serwisu, łatwość poruszania się po nim, strukturę, nawigację, kolorystykę umożliwiającą niezakłócony odbiór treści, prostotę, zwięzłość, jednoznaczność języka. W oparciu o przeprowadzone analizy powstaje raport wskazujący na błędy dostępności i przedstawiający konkretne rekomendacje zmian.

    Bezpieczeństwo klientów na pierwszym miejscu   

    GOonline uwzględnia najnowsze trendy technologiczne i designerskie. Tworząc nową bankowość eksperci Banku kierowali się, przede wszystkim, szybko zmieniającymi się potrzebami użytkowników. Skupili się na dostarczeniu możliwie łatwego w obsłudze narzędzia, który zapewnieni kontrolę finansów i bezpieczeństwo.

    GOonline gwarantuje komfort i wygodę przy jednoczesnym spełnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. W GOonline klient sam decyduje w jaki sposób chce się logować. Logowanie można przeprowadzić za pomocą jednego kroku albo dwuetapowo, a ciąg cyfr zastąpić własną nazwą użytkownika. W przypadku zapomnienia lub blokady hasła, system kieruje klienta przez intuicyjny wniosek, dzięki czemu dostęp można odzyskać samodzielnie, bez potrzeby kontaktu z infolinią. Każde ważne zdarzenie związane z dostępem do bankowości GOonline, np. zablokowanie i odblokowanie dostępu do bankowości czy zmiana hasła, każdorazowo potwierdzana jest SMSem.

    ŹródłoBNP Paribas
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...