piątek, 10 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Authologic wprowadza nowe metody cyfrowej weryfikacji tożsamości w Ameryce Łacińskiej

    Zobacz również

    Authologic, dzięki współpracy z Belvo, wprowadza możliwość weryfikacji tożsamości online na trzech rynkach Ameryki Łacińskiej – w Meksyku, Brazylii i Kolumbii. To kolejne wdrożenie, które rozszerza możliwości polskiego fintechu. Autologic obejmuje już swoim zasięgiem prawie 200 krajów i jest zintegrowany z prawie 4 tys. źródeł tożsamości. Authologic rozwija platformę umożliwiającą cyfrową weryfikację tożsamości osób poprzez dane bankowe, dokumenty cyfrowe i dane biometryczne.

    - Reklama -

    Współpraca z Belvo – wiodącą platformą w Ameryce Łacińskiej, działającą w obszarze otwartej bankowości  – pozwala na potwierdzenie tożsamości poprzez open banking w Meksyku, Brazylii i Kolumbii. 

    – To rozwiązanie umożliwia potwierdzanie tożsamości użytkowników firmom obecnym na tych rynkach lub takim, które dopiero planują premierę swoich produktów w tym regionie – mówi Krzysztof Klimczak, współzałożyciel Authologic. – Naszym strategicznym celem jest dostarczanie w jednym API wszystkich cyfrowych metod weryfikacji tożsamości online, ze wszystkich krajów na świecie dodaje przedstawiciel Authologic.

    Weryfikacja poprzez open banking na kolejnych trzech rynkach

    W ramach współpracy z Authologic, Belvo umożliwia weryfikację tożsamości online poprzez otwartą bankowość (tzw. open banking). Da się w ten sposób potwierdzić  tożsamość klienta przy użyciu najbardziej wiarygodnych danych, posiadanych przez banki. Są one udostępniane za wiedzą i zgodą użytkownika, np. przed skorzystaniem z usługi wymagającej pewności, że firma ma do czynienia z właściwą osobą. 

    Z rozwiązaniem Belvo jest połączone ponad 60 instytucji w Ameryce Łacińskiej. Firma powstała w 2019 roku i – podobnie jak Authologic – rozwijała się w prestiżowym akceleratorze YCombinator. Belvo posiada swoje oddziały między innymi w Meksyku i Brazylii.

    – Wszystkie z tych rynków są perspektywiczne. Szczególnie rynek brazylijski, który bardzo szybko się rozwija. Współpraca z Belvo rozszerzy nasze możliwości w tym regionie. Dzięki otwartej bankowości zapewni między innymi skrócenie czasu procesu AML PoA (proof of address) w trakcie weryfikacji, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno dla  użytkownika, jak i firmy – komentuje Krzysztof Klimczak z Authologic.

    Polski fintech kieruje swoje usługi głównie do firm, którym zależy na potwierdzeniu tożsamości użytkownika bez potrzeby jego fizycznej obecności (np. przed podpisaniem umowy lub skorzystaniem z usługi). Dzięki temu firmy nie muszą podpisywać umów z wieloma operatorami narzędzi do weryfikacji tożsamości. Wszystko w jednym miejscu zapewnia aplikacja rozwijana przez Krzysztofa Klimczaka, Jarosława Sygitowicza i Marka Rogozińskiego.  

    Do partnerów Authologic należą między innymi KIR, SumSub, PWPW, eDOApp, IDNow, Idenfy, eParaksts, BankID.cz, mojeID.cz, Smart-ID czy Przelewy24.

    ŹródłoAuthologic
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    6 GHz na usługach, czyli kilka słów o Wi-Fi 6E

    Liczba urządzeń podłączonych do domowej sieci stale wzrasta. Kiedyś były to laptopy i smartfony, teraz także lodówki, telewizory, systemy...