poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    4,5 procentowy wzrost przychodów Crowley Data Poland w 2010 roku

    Zobacz również

    Przychody netto firmy Crowley Data Poland w ubiegłym roku wyniosły 105,3 mln złotych i były o 4,5 proc. wyższe niż w roku 2009. Na wzrost przychodów wpłynęły głównie nowe kontrakty w sektorze klientów korporacyjnych. W ubiegłym roku spółka o ponad 4,2 mln zł zwiększyła sprzedaż usług głosowych (wzrost o 11 proc.). W tej grupie produktów największy przyrost odnotowano w sprzedaży VoIP/ISDN (wzrost o ponad 28 proc.).

    - Reklama -

    W ramach usług transmisji danych największy skok – o ponad 1,1 mln zł, związany był ze sprzedażą VPN (o około 19 proc.). O około 0,5 mln zł zwiększył się przychód firmy ze sprzedaży w dziale TelcoEnabler – dedykowanym zespole specjalistów, który koncentruje się na biznesowych potrzebach ISP. Szczególnie istotny w perspektywie 2011 roku jest wzrost przychodów ze sprzedaży produktów wysokomarżowych, w tym m.in. VPN oraz VoIP/ISDN, która w bieżącym roku powinna zapewnić zwiększenie rentowności spółki i poziomu generowanej nadwyżki operacyjnej (EBITDA).

    – W 2010 r. zwiększyliśmy przychody w kluczowych dla Crowley Data Poland obszarach biznesowych. Tworząc specjalistyczne zespoły doradców udoskonaliliśmy naszą efektywność w zakresie obsługi największych koncernów oraz podmiotów publicznych – powiedział Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu Crowley Data Poland. – Do najistotniejszych działań zrealizowanych w ubiegłym roku należy wdrożenie sieci korporacyjnej w stu oddziałach Getin Noble Bank oraz projekt dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, który do momentu podpisania umowy był największym tego typu przedsięwzięciem w polskiej branży telekomunikacyjnej w 2010 r. Koncentrujemy się na współpracy z korporacjami we wszystkich kanałach działalności firmy – dodał Dariusz Terlecki.

    W efekcie wdrożonej w 2010 r. strategii zmian w Crowley Data Poland, w firmie wprowadzono szeroko zakrojony program oszczędnościowy, szczególnie w obszarze kosztów stałych. Zrealizowany został również proces restrukturyzacji i konwersji zadłużenia spółki na jej kapitał własny, co wzmocniło sytuację finansową przedsiębiorstwa. Do innych kluczowych osiągnięć firmy w ubiegłym roku należy otwarcie rynku w Bydgoszczy. Jest to kolejny element konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju terytorialnego, niezwykle istotnej wobec klientów wielooddziałowych.

    Oprócz zmian wewnątrz organizacji, duży nacisk kładziemy na stały rozwój oferty produktowej
    oraz infrastruktury. Właśnie ukończyliśmy budowę tworzonej przy udziale środków unijnych szerokopasmowej sieci radiowej w technologii LMDS. Obejmuje ona swym zasięgiem największe aglomeracje w Polsce. – powiedział Jarosław Roszkowski, Prezes Zarządu Crowley Data Poland.
    Rok 2011 dla Crowley Data Poland to przede wszystkim intensywny rozwój portfolio największych klientów biznesowych. Planujemy również położyć jeszcze większy nacisk na optymalizację struktury wydatków i podniesienie rentowności sprzedaży spółki – dodał Jarosław Roszkowski.

    ŹródłoCrowley
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....