Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
LG i Jeff Staple prezentują na targach CES 2023 wystawę Creator’s Room
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2023-01-09 14:21 -
czytano: 390
razy
-
dodaj komentarz

przedmioty, dzieła sztuki i najnowsze rozwiązania lifestyle’owe LG.

Znajdująca się na stoisku LG na targach CES wystawa Creator’s Room doskonale ilustruje, w jaki sposób najwyższej klasy sprzęt AGD może współgrać z różnymi stylami życia, wzbogacając je. Przestrzeń prezentuje również unikalną estetykę, która uczyniła Jeffa ulubieńcem fanów streetwearu i „sneakerheadów” na całym świecie. Wystawa zawiera niektóre z najbardziej cenionych przez niego przedmiotów, takich jak limitowane edycje sneakersów, figurki i albumy o sztuce.

Pasję Jeffa do butów oraz modny, młodzieżowy klimat ekspozycji wspiera podwójny rząd (2x5) szafek na buty LG Styler ShoeCase – kompaktowego rozwiązania do przechowywania, eksponowania i pielęgnacji limitowanych edycji obuwia. W przestrzeń tę harmonijnie wkomponowane jest również urządzenie LG Styler ShoeCare, które wykorzystuje technologię LG TrueSteam™, aby utrzymać higienę i doskonały wygląd butów. Ponadto oba te innowacyjne, nowoczesne produkty odzwierciedlają zaangażowanie firmy w ESG, ponieważ ich powierzchnie zewnętrzne są w całości wykonane z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu.
Wszystkie zaawansowane urządzenia prezentowane na wystawie Creator’s Room są kompatybilne z aplikacją LG ThinQ. Oferuje ona dostęp do szeregu funkcji i usług, które zwiększają wygodę i zapewniają spersonalizowane możliwości użytkowania. Za pomocą aplikacji można na przykład zmienić kolor lodówki z funkcją MoodUP™, której panele drzwiowe LED oferują ponad 190 tysięcy możliwych kombinacji kolorów. Aplikacja umożliwia również wybór i zmianę obrazu wyświetlanego na zintegrowanym ekranie LCD klimatyzatora ARTCOOL Gallery, wybór różnych kolorów i efektów świetlnych dostępnych w ShoeCase czy zdalne sterowanie ShoeCare.
- Zaprojektowana we współpracy z legendarnym Jeffem Staplem wystawa Creator’s Room przedstawia dopasowany do potrzeb styl życia, który można osiągnąć dzięki nowym koncepcjom urządzeń lifestyle’owych LG. Zamierzamy nadal tworzyć dopracowane estetycznie i technologicznie rozwiązania zapewniające użytkownikom bardziej spersonalizowane wrażenia i zwiększające komfort życia w domu — powiedziała Sookie Roh, wiceprezeska i szefowa działu komunikacji marki LG Electronics Home Appliance & Air Solution.
Źródło:
LG
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- Telefonia mobilna, telewizja i internet najpopularnieszymi usługami w Polsce
- Smartfony Samsung, Xiaomi i Motorola taniej o wartość VAT
- Amazon Prime – 3 miesiące od UPC
- Smartfony w supercenach! Tak działa T-Mobile
- Pakiety nielimitowanego internetu w Orange Flex
- Orange: Marcowy bonus za doładowanie
- Disney+ na start przez rok w prezencie z telewizją Polsat Box

- Telefonia mobilna, telewizja i internet najpopularnieszymi usługami w Polsce
- Vertiv prezentuje aplikację Vertiv XR
- Sześć błędów popełnianych przez użytkowników podczas zakładania konta online
- Krystalicznie czysty dźwięk w połączeniach – HD Voice+ (EVS) oraz ViLTE
- Jak wybrać odpowiedni oczyszczacz powietrza?
- Czy AI wyprze copywriterów?
- Zmiany w ofercie bez limitu w Orange na kartę

- Seria Huawei Room Presence
- Movie Creator: Edytowanie i montaż filmów na smartfonach z Windows Phone
- Innowacyjne rekrutacje w ING Banku Śląskim
- W Warszawie powstał pierwszy technologiczny escape room we współpracy z Microsoft
- LG świętuje 20 lat w Polsce i nagradza swoich klientów
- CES2020: Inteligentna kalibracja dźwięku w nowych soundbarach LG
- Samsung: Technologia na upały
