środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    3…2…1… startuje nowe Pekao24

    Zobacz również

    Bank Pekao S.A. udostępnia stopniowo swoim klientom nowy serwis transakcyjny Pekao24 do testowania. Wprowadzone funkcjonalności pozwolą użytkownikom szybciej i łatwiej zlecić przelew, a dzięki analizie finansowej lepiej kontrolować swoje wydatki. Odświeżony wygląd bankowości elektronicznej Pekao stał się bardziej intuicyjny i przejrzysty.

    - Reklama -

    Jedną z najważniejszych cech nowego serwisu Pekao24 jest wygodny dostęp do wszystkich posiadanych w banku produktów i usług już z poziomu strony głównej. W ten sposób klienci z łatwością uzyskają wszystkie niezbędne informacje o saldach czy historii operacji zarówno na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, kredytach, lokatach, jak i kartach.

    – Nowe Pekao24 to nowoczesny i zaawansowany system bankowości elektronicznej, którego projektowanie było zorientowane na użytkownika. Właśnie udostępniamy naszym klientom  pierwszy etap wdrożenia. Stale pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami, które będą pojawiać się w kolejnych tygodniach po uruchomieniu nowego serwisu – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

    Dodatkowo, dla wszystkich klientów Bank Pekao przygotował specjalną ofertę „Lokata na start”. Wszyscy nowi użytkownicy nowego serwisu mogą skorzystać z 3-miesięcznej lokaty z oprocentowaniem 2 proc. w skali roku, którą można otworzyć tylko w nowym Pekao24 – do 13 grudnia 2019 r. Na promocyjnych zasadach można założyć jedną lokatę, wpłacając na nią nie mniej niż 1 tys. zł i nie więcej niż 5 tys. zł.

    Nowe Pekao24 dostępne jest dla klientów równolegle z poprzednią wersją systemu, aby mogli zaznajomić się ze wszystkimi proponowanymi zmianami. Bank zachęca również do dzielenia się opiniami i sugestiami na temat nowego serwisu, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów, wprowadzając kolejne udogodnienia.

    Bank Pekao, jako jeden z najnowocześniejszych banków w Polsce, stale udoskonala swoje usługi i wprowadza nowe, innowacyjne rozwiązania. Jako pierwszy w Polsce wprowadził możliwość zakładania konta na selfie, a aplikacja mobilna PeoPay cieszy się niesłabnącą popularnością i doceniana jest przez specjalistów na całym świecie. Dzięki nowemu serwisowi transakcyjnemu Pekao chce sprawić, aby codzienne bankowanie było jeszcze prostsze.

    ŹródłoBank Pekao
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...