piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    48 nagród IDEA 2021 dla produktów Samsung

    Zobacz również

    Firma Samsung otrzymała 48 prestiżowych nagród IDEA (International Design Excellence Awards) 2021, w tym 7 srebrnych, 3 brązowe i 38 wyróżnień. Nagrody te podkreślają kreatywny design w różnych kategoriach, doceniając osiągnięcia firmy Samsung w zakresie projektów lifestyle’owych – od wzornictwa produktów, po zaawansowane koncepcje interaktywne.Rozdanie nagród IDEA, organizowane przez Industrial Designers Society of America (IDSA), odbywa się corocznie od roku 1980.

    - Reklama -

    Podczas wyłaniania zwycięzców IDEA uwzględnia się innowacyjność, a także korzyści zarówno dla użytkowników, jak i dla społeczeństwa. Nagrody te są powszechnie uznawane za najważniejsze wyróżnienia z dziedziny wzornictwa w Ameryce Północnej.

    Firma Samsung otrzymała 7 srebrnych nagród za przełomowe osiągnięcia, w tym za:

    • telewizor Samsung Neo QLED 8K (QN900A) wykorzystujący Bezgraniczny Ekran, który maksymalizuje wciągające wrażenia poprzez zmniejszenie ramki wokół ekranu,
    • oczyszczacz powietrza Bespoke Cube(AX9500N) oferujący użytkownikom innowacyjną opcję wyboru panelu przedniego tak, aby pasował do ich stylu życia,
    • odkurzacz Bespoke Slim (VS6800AL)o smukłym, personalizowanym designie, który doskonale wpasowuje się w wąskie przestrzenie, a także
    • SmartThings Cooking – wszechstronna aplikacja kulinarna napędzana przez sztuczną inteligencję Whisk’s Food.

    Brązowe nagrody otrzymały urządzenia:

    The Frame, telewizor lifestyle’owy, który za sprawą wyjątkowego wzornictwa można dopasować do wystroju każdego wnętrza. Został wyposażony w Tryb Sztuka, która sprawia, że czarny ekran może przeobrazić się w ulubione dzieło sztuki w domowej kolekcji,

    The Premiere, projektor laserowy stworzony dla tych, którzy pragną cieszyć się w domu prawdziwie kinowymi wrażeniami z oglądania, oraz

    4-drzwiowa lodówka Bespoke Flex, która dopasowuje się do stylu życia użytkowników dzięki elastycznemu, możliwemu do spersonalizowania designowi.

    Pandemia na wiele sposobów wpłynęła na styl życia użytkowników, dlatego tak ważne jest śledzenie zachodzących zmian i oferowanie odbiorcom odpowiednio dostosowanych, istotnych doświadczeń – mówi Dontae Lee, Executive Vice President and the Head of Corporate Design Center w Samsung Electronics. – Nie ustajemy w działaniach mających na celu zapewnienie użytkownikom zoptymalizowanych wrażeń uwzględniających różnorodne style życia i gwarantujących pasujący do nich design.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Unbox & Discover 2024: Nadchodzi nowa era telewizorów ze sztuczną inteligencją

    Dzięki zaawansowanym procesorom i wydajnym funkcjom opartym na sztucznej inteligencji, telewizory Samsung z 2024 r. oferują domową rozrywkę na...