czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Telefon i abonament za 0 zł przez pół roku – nowa kampania T-Mobile

    Zobacz również

    W T-Mobile chcemy, aby ten rok był lepszy niż poprzedni. Taką obietnicę składamy naszym klientom i nie czekamy z założonymi rękami. Rok 2021 rozpoczęliśmy atrakcyjnymi ofertami zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów, a już od najbliższej soboty, 13 lutego ofertę z telefonem i abonamentem za 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer będzie promować nowy spot reklamowy. Kampanię można śledzić w telewizji, radiu i internecie.

    - Reklama -

    Ubiegły rok nie należał do najłatwiejszych, a rozpoczęty niedawno rok 2021 to doskonały czas na zmiany. Pechowy dzień? Monotonia i ograniczony kontakt z bliskimi, a do tego problemy z telefonem i połączeniami? Nie wszystkie problemy możemy rozwiązać, ale na pewno mamy dla nowych klientów świetne rozwiązanie, które pozwoli im cieszyć się nowoczesnym smartfonem i dobrą jakością sieci – a to wszystko aż przez pół roku bez opłat! Świat od razu wydaje się odrobinę lepszy, prawda?

    Oferta na abonament dla nowych klientów

    W nowej kampanii prezentujemy ofertę dla osób przenoszących numer – nowy klient będzie mógł wybrać ofertę abonamentową XS, S, M lub L z dowolnym telefonem, zaś w powitalnym prezencie otrzyma prezent w postaci opłaconych już usług i rat za wybrane urządzenie za pół roku. W tym wariancie umowa jest podpisywana na okres 24 miesięcy i 36 rat za urządzenie z opłatą początkową za telefon. Ponadto nowy klient, dołączając do magentowej ekipy, będzie mógł skorzystać ze zniżek rodzinnych oraz promocyjnej oferty na światłowód.

    W spotach będzie można zobaczyć trzy warianty z telefonami objętymi promocją, czyli: Xiaomi Redmi Note 9T 5G, Oppo A15s i Motorola Moto E7 Plus.

    Kampania promująca nową ofertę będzie prowadzona w telewizji, radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Sztuczna inteligencja, prawdziwe ryzyko. Jak cyberprzestępcy mogą oszukać AI?

    Użytkownicy ChatGPT generują nawet 100 mld słów dziennie . Tzw. duże modele językowe (large language model, LLM) bazujące na...