piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton Ambasadorem LG SIGNATURE

    Zobacz również

    Legendarna postać sportu stawia na nowoczesne technologie i najwyższą jakość. To klucz do sukcesu również w nowatorskich rozwiązaniach domowych LG SIGNATURE. Sześciokrotny mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton został globalnym ambasadorem LG SIGNATURE – marki premium w zakresie rozwiązań domowych. Król torów wyścigowych otworzy nową kampanię przedstawiającą filozofię LG SIGNATURE zamkniętą w słowach: Sztuka inspiruje technologię. Technologia uzupełnia sztukę.

    - Reklama -

    Lewis Hamilton świetnie wie, jak prowadzić z klasą stylowe życie. Wskazuje, co motywuje go do osiągania najlepszych wyników w swojej dziedzinie. Opowiada, w jaki sposób LG SIGNATURE uosabia jego styl. Współpraca jest hołdem dla elegancji i radości z dobrego życia, a Hamilton i LG SIGNATURE pokazują, że bycie najlepszym wymaga ciężkiej pracy i wysiłku.

    Utalentowany w wielu dziedzinach, dbający o szczegóły i wzornictwo – Hamilton – prezentuje wysokie umiejętności, styl i precyzję. Pełniąc rolę ambasadora marki LG SIGNATURE, podkreślił nieporównywalne z innymi, najwyższej klasy rozwiązania lifestylowe produktów.

    – LG SIGNATURE to marka, która stara się być najlepsza we wszystkim, co robi – i to od razu zwróciło moją uwagę. Najnowocześniejsze rozwiązania płynnie łączą najnowsze technologie i znakomity design, osiągając najwyższą jakość. Ta marka nie zadowala się przeciętnością. – Lewis Hamilton, globalny ambasador LG SIGNATURE.

    O mistrzu F1 tak z kolei wypowiada się dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG Kim Jin-hong: Niestrudzony w dążeniu do doskonałości  we wszystkich obszarach, Lewis Hamilton jest symbolem wartości wyznawanych przez LG SIGNATURE. Dodaje też: Nie tylko jest postacią wpływową w obszarach sportu i mody. Lewis to człowiek z aspiracjami, ceniący zarówno technologię, jak i artyzm. Jesteśmy niezwykle dumni, że do nas dołączył. Kim Jin-hong, dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG.LG SIGNATURE, różnorodna i wciąż rozwijająca się linia, już dziś obejmuje: nowe 88- i 77-calowe telewizory OLED 8K, chłodziarkę do wina, lodówkę InstaView Door-in-Door™, pralkę TWINWash™ oraz wiele innych. Bezkompromisowa jakość i uwaga skupiona na tym, co niezbędne, składają się na filozofię ukrytą za każdym innowacyjnym produktem marki.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus odlicza do Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024

    Wspieranie i promowanie sportu zajmują szczególne miejsce w działalności Grupy Polsat Plus. Od zeszłego roku Plus jest dumnym sponsorem...