piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nokia Trends Lab już w Polsce

    Zobacz również

    Nokia Poland z przyjemnością informuje o rozpoczęciu Nokia Trends Lab, połączenia wirtualnych eksperymentów z imprezą muzyczną. Nokia Trends Lab składa się z serii kreatywnych, interaktywnych warsztatów dla artystów i szerszej publiczności, nieograniczonych do samej imprezy na żywo, ale wzbogaconych o stronę internetową Nokia Trends Lab i inne kanały mediowe.

    - Reklama -

    Podczas
    gdy laboratoria zwykle są powiązane z eksperymentami naukowymi, Nokia
    ogłosiła wyjątkową inicjatywę oferującą kreatywne forum dla
    aspirujących artystów.  Celem projektu Nokia Trends Lab jest
    umożliwienie młodym talentom spotkania i wymiany doświadczeń z
    artystami, którzy mają na swoim koncie osiągnięcia w wybranej
    dziedzinie sztuki, a następnie stworzenie w ramach twórczych
    eksperymentów czegoś wyjątkowego. Impreza Nokia Trends Lab udostępni
    przestrzeń na podzielenie się na żywo wynikami laboratoriów z szerszą
    publicznością.

    Nokia Trends Lab to międzynarodowy program
    zachęcający kreatywne jednostki do skorzystania z bogatych aplikacji
    dostępnych w telefonach komórkowych. Centralna strona www.nokiatrendslab.com
    odegra główną rolę w całym eksperymencie i będzie udostępniać wyniki
    kreatywnych zmagań w ramach Nokia Trends Lab w różnych krajach.

    30 lipca ruszyła polska strona internetowa www.nokiatrendslab.pl.
    Momentem kulminacyjnym eksperymentu obejmującego muzykę, świat filmu,
    mody, fotografii i wizualizacji oraz reklamy  będzie impreza, która
    odbędzie się 6 października 2007 roku w Warszawie, w dawnej Fabryce
    Wódek „Koneser”. Poprzedzające imprezę dwa miesiące, od końca lipca do
    końca września, będą poświęcone tematycznym laboratoriom i
    eksperymentom kreatywnym prowadzonym pod okiem doświadczonych
    artystów-mentorów. Wyniki artystycznych zmagań zostaną zaprezentowane
    podczas imprezy Nokia Trends Lab, a towarzyszyć im będą koncerty
    polskich i zagranicznych gwiazd muzyki.
     
    Nokia Trends Lab będzie
    wsparta kampanią reklamową, która rozpoczęła się pod koniec lipca.
    Pierwsza część kampanii pojawi się wyłącznie w Internecie. Obejmie
    serwisy społecznościowe oraz strony internetowe.

    Firma Nokia
    pragnie rozwijać koncept Nokia Trends Lab w kolejnych latach.
    Tegoroczna edycja imprez i eksperymentów rozpoczęła się w maju w
    Bochum, następne imprezy z tego cyklu odbyły się w Wilnie i w Paryżu.
    Wkrótce dołączy do nich Dublin oraz kilka włoskich miast.
     
    Nokia
    Trends Lab jest ewolucją imprezy Nokia Trends, która odbyła się m. in.
    w Warszawie w dniu 15 lipca 2006 r. na torach Wyścigów Konnych
    Służewiec. Gwiazdami  polskiej edycji w byli: Mylo DJ, Tiga i
    Fisherspooner. Uniegłoroczna edycja miała miejsce w 10 krajach, m.in. w
    Grecji, na Węgrzech i we Francji.

    O Nokia Trends Lab

    Nokia Trends Lab to cykl imprez, które odbywają
    się w 2007 r. w Europie. Każda z nich jest kulminacją trwających
    wcześniej lokalnych, mobilnych i internetowych działań.
    Artyści-mentorzy inspirują osoby o otwartych umysłach  do tworzenia
    oryginalnych projektów, które są następnie prezentowane podczas imprezy
    finałowej fanom muzyki i młodym artystom.

    ŹródłoNokia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...