środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Tele2 stawia na rozwój usług internetowych

    Zobacz również

    Tele2 będzie w tym roku aktywniej reklamowało usługi internetowe. Na ich promocję przeznaczone będzie większość z planowanych wydatków reklamowych szacowanych na 20 mln zł – pisze Rzeczpospolita.

    - Reklama -

    W ubiegłym roku koncentrowaliśmy się na usługach głosowych, a na Internecie o tyle, o ile zmuszały nas warunki rynkowe. W tym roku chcemy zintensyfikować sprzedaż Internetu – powiedział „Rz” Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny Tele2.

    Obecnie głównym źródłem przychodów Tele2 są usługi głosowe. Korzysta z nich ok. 450 – 500 tys. abonentów. Kolejne ok. 300 tys. osób łączy się za pośrednictwem prefiksu. Operator obsługuje ich za pośrednictwem sieci TP, skutecznie odbierając jej przy tym klientów. W tym roku Tele2 zaczyna inwestycje w tzw. uwolnienie pętli lokalnej, czyli umieszczenie swoich urządzeń w centralach TP i dzierżawę linii abonenckich od operatora narodowego. Pozwala to osiągać wyższe marże na oferowanych usługach. Piotr Nesterowicz nie chce podać szczegółów tego projektu, argumentując, że dopiero zaczęły się konsultacje z TP – pisze dziennik.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...