piątek, 1 grudnia, 2023

Nasze serwisy:

Więcej

    Zgarnij dodatkowe 20 zł za doładowanie w T-Mobile na kartę lub Heyah

    Zobacz również

    Czy warto doładować swoje konto na kartę większą kwotą i cieszyć się dodatkowym budżetem na wybrane przez siebie usługi? Oczywiście, że tak! W T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę można zyskać bonus w postaci 20 zł przy jednorazowym doładowaniu za min. 50 zł. Oferta promocyjna trwa do 30 listopada lub do wyczerpania puli doładowań promocyjnych. Dobrze być w stałym kontakcie z bliskimi czy mieć dostęp do najnowszych informacji ze świata na wyciągnięcie ręki. Dlatego warto czasem doładować konto z usługami na kartę większą kwotą i nie martwić się o dostęp do potrzebnych usług. Tym bardziej, że teraz klienci T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę mają ku temu dodatkowy powód, bowiem gdy doładują konto za min. 50 zł, otrzymają dodatkowe 20 zł w prezencie do wykorzystania na dowolny cel.

    - Reklama -

    Zgarnij 20 zł ekstra

    Aby otrzymać bonusowe 20 zł, wystarczy doładować jednorazowo konto kwotą 50 zł lub wyższą na stronie www.doladowania.t-mobile.pl w przypadku numeru w T-Mobile na kartę lub www.doladuj.heyah.pl w przypadku numeru w Heyah na kartę. Po wpłynięciu zasilenia użytkownik otrzyma dodatkowe, promocyjne doładowanie w wysokości 20 zł do wykorzystania  na dowolne usługi. Promocja potrwa do 30 listopada. Warto się jednak pospieszyć, ponieważ pula promocyjnych doładowań jest ograniczona. Organizatorem promocji jest Autopay S.A.

    ŹródłoT-Mobile

    3 KOMENTARZE

    guest
    3 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    michał

    Doładowałem za 50 złotych ,bonusu 20zł nie otrzymałem

    michał

    Na stronie T-Mobile cały czas wyświetla,że promocja jest aktualna.

    michał

    Doładowałem za 50 złotych ,bonusu 20zł nie otrzymałem.

    - Reklama -

    Najnowsze

    Sezon świąteczny a rynek e-commerce, czyli sztuka przyciągania klientów i zwiększania zysków

    W obliczu dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów, a także rozwoju rynku e-commerce, marketingowcy na całym świecie starają się zrozumieć...