czwartek, 13 czerwca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Z Magenta Dom od T-Mobile kibicujesz BARDZIEJ. Światłowód i telewizja nawet 2 lata za 0 złotych z rabatami, a do tego wysokiej klasy telewizory taniej nawet o 1150 zł

    Zobacz również

    Najlepsze piłkarskie emocje już za rogiem! Mistrzostwa Europy w piłce nożnej startują za kilkanaście dni, a klienci T-Mobile, którzy wybiorą ofertę Magenta Dom będą je mogli przeżywać jeszcze bardziej dzięki wysokiej jakości telewizorom, dostępnym do kupienia w atrakcyjnych cenach z pakietem usług dla domu. Niezmiennie, klienci oferty Magenta Dom mogą otrzymać najszybszy internet domowy oraz telewizję nawet przez 2 lata za 0 zł z rabatami!

    - Reklama -


    Z T-Mobile najlepsze emocje – również te sportowe – są na wyciągnięcie ręki. Dzięki ofercie Magenta Dom, która obejmuje abonament komórkowy, światłowód oraz telewizję, klienci nie tylko mogą otrzymać internet i telewizję z dostępem do kanałów sporotwych nawet przez 2 lata za darmo, ale również kupić świetnej jakości telewizor w bardzo atrakcyjnych cenach.

    Jak uzyskać rabaty na ofertę Magenta Dom?

    Wystarczy przenieść numery do T-Mobile lub podpisać nowe umowy abonamentowe w taryfie „M Nielimitowana” lub „L Nielimitowana”. Co ważne – im więcej numerów w magentowej sieci, tym więcej bezpłatnych miesięcy na usługi dla domu. W ten sposób przenosząc lub dokupując 3 abonamenty komórkowe, telewizję oraz światłowód można mieć nawet 2 lata za 0 zł!

    Im więcej, tym lepiej
    Przenosząc lub dokupując trzy abonamenty komórkowe w T-Mobile w taryfie „M Nielimitowana” (z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami i nielimitowanym internetem z prędkością do 30 Mb/s) lub „L Nielimitowana” (z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami i internetem bez limitu danych i prędkości), klienci przez dwa lata mogą cieszyć się internetem światłowodowym (do 300 Mb/s) oraz telewizją z pakietem TV S za darmo.

    Osoby, które zdecydują się przenieść lub dokupić dwa abonamenty komórkowe w taryfach „M Nielimitowana” lub „L Nielimitowana”, otrzymają telewizję z pakietem TV S oraz światłowód do 300 Mb/s na 12 miesięcy za darmo.

    Z kolei przenosząc jeden numer do T-Mobile lub dokupując kolejny abonament w taryfie „M Nielimitowana” bądź „L Nielimitowana”, otrzymamy telewizję z pakietem TV S oraz internet światłowodowy do 300 Mb/s przez 6 miesięcy za darmo.

    Niezależnie od wybranej konfiguracji w ramach MagentaTV każdy klient otrzyma dostęp do Pakietu L ze 164 kanałami oraz ponad tysiącem kolekcji VOD przez pierwsze 3 miesiące – bez dodatkowych opłat.

    Wybierz ofertę Magenta Dom z telewizorem
    To jednak nie wszystko. Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty Magenta Dom, wykupując abonament, internet domowy i telewizję, będą mogli skorzystać z wyjątkowych rabatów na wysokiej klasy telewizory, które właśnie pojawiły się w ofercie T-Mobile. Ich ceny można rozłożyć na 24 raty 0%.

    65 calowy telewizor SAMSUNG 65” QE65Q67D QLED 4K Tizen TV dostępny jest za 3849 zł, czyli 1150 zł taniej niż w standardowej ofercie. Telewizor wyróżnia się świetną głębią kolorów dzięki zastosowanej w nim technologii kropek kwantowych. Dodatkowo, oprogramowanie Tizen OS zapewnia dostęp do najlepszej rozrywki, umożliwiając korzystanie z najpopularniejszych platform streamingowych, ale również połączenie ze smartfonami i innymi urządzeniami mobilnymi. Charakteryzuje się także dopracowanym i eleganckim designem, dzięki czemu idealnie wkomponuje się do przestrzeni domowej.

    Z kolei 55 calowy telewizor TCL 55” 55V6B LED 4K Google TV można kupić za 1699 zł, czyli 300 zł taniej niż standardowa cena. Dzięki technologii 4K HDR wyróżnia się on doskonałym kontrastem, żywymi i naturalnymi kolorami oraz świetnym dźwiękiem, który zawdzięcza technologii Dolby Audio. Platforma Google TV zapewnia dostęp do bogatej oferty rozrywki. Telewizor TCL charakteryzuje się również eleganckim, bezramkowym designem z odwracalnymi nóżkami.

    Ofercie towarzyszy kampania promocyjna w social mediach, radiu i w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    T-Mobile Polska zdobył trzy nagrody w prestiżowych konkursach HR

    Jako T-Mobile Polska jesteśmy w gronie najlepszych pracodawców w naszym kraju. Zależy nam na naszych pracownikach, dlatego realizujemy różnorodne...