niedziela, 12 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wspieramy magię świąt – rusza kampania z Robertem Lewandowskim

    Zobacz również

    Święta zbliżają się wielkimi krokami, dlatego nie ustajemy w wysiłkach, by sprawić, aby ten wyjątkowy okres, również w 2020 roku, pozostał niepowtarzalnym czasem. W startującej 13 listopada kampanii z naszym ambasadorem Robertem Lewandowskim pokazujemy, że dzięki technologiom jest to możliwe, a radość i magię świąt uda się nam odnaleźć również podczas tegorocznej Gwiazdki.

    - Reklama -

    To kolejna odsłona naszej kampanii gwiazdkowej. Zdążyliśmy zgromadzić już pokaźny worek prezentowych okazji zarówno dla klientów abonentowych, jak i MIX. Jednak w świętach nie chodzi tylko o prezenty, a o wspólne chwile z bliskimi, które zostaną z nami znacznie dłużej niż każdy inny podarunek. I nawet jeśli w tym roku Gwiazdka będzie nieco inna niż dotychczas, to nadal – dzięki technologiom – może to być rodzinny i magiczny czas.

    Na ratunek Gwiazdce

    W tym roku ratujemy święta wspólnie z Robertem Lewandowskim. W najnowszym, 60-sekundowym spocie, który został zrealizowany również w wersji 45- i 30-sekundowej, piłkarz przyjmuje gości podczas przygotowań świątecznych. Gdy córka bliskich mu osób zdradza obawę, że magiczny klimat świąt jest zagrożony, Robert Lewandowski nie zwleka z reakcją. Już chwilę później widzimy jego i zatroskaną dziewczynkę w drodze przez gęsty las i górskie zbocza. Do kogo się wybierają? Co zamierzają zrobić? Czy uda się im uratować magię świąt? I jak może w tym pomóc największa sieć 5G? Aby poznać odpowiedzi na te pytania, wystarczy jedno kliknięcie poniżej.

    Święta w największej sieci 5G

    Od momentu stworzenia infrastruktury 5G w T-Mobile udało nam się zbudować największą sieć piątej generacji w kraju. W jej zasięgu pozostaje obecnie 6 mln osób. Dziś możemy więc niezawodną, błyskawiczną technologią dodatkowo wesprzeć magię świąt – aby każdy mógł pozostać w kontakcie z bliskimi.

    Świąteczny spot z Robertem Lewandowskim będzie emitowany w telewizji i internecie już od 13 listopada, a działania promocyjne obejmą także media społecznościowe. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...