piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange

    Zobacz również

    Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange. Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przeprowadzkowy, zabierają też ze sobą postaci znane z wcześniejszych reklam: Panią Piloto, Laptopo i Telefono, mysz oraz owcę Dolores. W świecie Orange są witani przez minutki i esemski. Spot w wersji 30 i 45 sekundowej jest emitowany w telewizji

    - Reklama -

    (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały AtMedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info) oraz w Internecie.

    W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie – advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozum i kampania billboardowa. Towarzyszą jej działania ambientowe, virale głosowe zamieszane na YT, ogłoszenia (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce), oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu z informacją „śmigamy do Orange”.

    Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu firmowym Orange-TP, na YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii wprowadzony również został nowy wygląd fanpage’a Serca i Rozumu (przejście na Timeline).

    Kreację komunikacji ATLowej przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image, a media zakupił dom mediowy MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej ADV).

    ŹródłoTP S.A.
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...