sobota, 4 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    W sieci najczęściej… czyli aktywność internautów

    Zobacz również

    Jeżeli czas to pieniądz, to ten spędzony w sieci ma naprawdę szczególną wartość. Odnosi się to zarówno do samych internautów, jak i do marketerów świadomych znaczenia internetu w świecie współczesnej reklamy. Według wyników ostatnich badań przeprowadzonych przez IAB Polska, najpopularniejszą aktywnością w sieci jest „wyszukiwanie”. Aż 73 % badanych wymieniło tą aktywność wśród najczęstszych czynności, jakimi zajmują się w internecie.

    - Reklama -

    Oczywiście słowo to, nawet w kontekście samego internetu, wiąże się z rozmaitymi kanałami i ścieżkami działania,  jednakże dla osób planujących i realizujących strategię promocji marki w sieci musi mieć znaczenie fundamentalne. W wyszukiwarkach nie wystarczy bowiem tylko być, obecność ta musi być monitorowana i kontrolowana. W przeciwnym razie skutki wizerunkowe dla marki czy produktu mogą, a właściwe prawie na pewno będą opłakane. Co istotne, należy tu także pamiętać, że właściwie każdy produkt czy usługa istnieje w sieci i to niezależnie od tego czy obecność ta ma wymiar oficjalny i zaplanowany, czy jest tylko wynikiem działania internautów – klientów, którzy swoimi doświadczeniami zakupowymi bardzo lubią dzielić się właśnie w taki sposób.

    Ponad 71 % badanych wśród najpopularniejszych aktywności w sieci wymieniło odbieranie/ pisanie e- maili, niewiele poniżej 60 % oglądanie treści wideo online, a 56 % czytanie artykułów na portalach. Zdecydowanie ponad połowa biorących udział w badaniu wskazała również na korzystanie z serwisów społecznościowych. Wszystkie te czynności w sposób bezpośredni znajdują odzwierciedlenie w narzędziach i możliwościach dostarczanych przez szeroko pojętą reklamę w internecie.

    – Powiększa się rzesza internautów, powiększa się też zatem liczba osób w ramach grup docelowych dla poszczególnych marek i produktów, do których najskuteczniejszym kanałem dotarcia jest właśnie sieć. Rodzaje aktywności internautów wytyczają ścieżki reklamy online, stają się one szansą na naprawdę skuteczne dotarcie do właściwych osób  – komentuje Katarzyna Kołodziejczyk, Key Account Manager GRUPA 365 NET.

    ŹródłoGRUPA 365NET
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...