czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    W Play dbamy o Ciebie – steruj swoim Wi-Fi przez aplikację Play24

    Zobacz również

    Aplikacji Play24 – to wspaniały niezbędnik dla każdego klienta Play. Cały czas dodajemy do niej nowe funkcje i udogodnienia. Tym razem na tapet wzięliśmy ekstra funkcje dla osób korzystających z internetu światłowodowego Play! Jeśli więc korzystacie z naszej usługi to koniecznie zainstalujcie (lub zaktualizujcie) aplikację Play24. Od teraz w aplikacji znajdziecie przycisk „SPRAWDŹ” przy internecie światłowodowym. Klikając w niego macie możliwość wykonania kilku operacji dla sieci Wi-Fi i routera naszego internetu,

    - Reklama -

    a dokładniej:

    • sprawdzicie czy router działa poprawnie i ma połączenie z internetem
    • dowiecie się co zrobić, jeśli połączenie z internetem stanie się niestabilne
    • uruchomicie ponownie router (restart), bo to często pomaga w przywrócenie poprawnego działania usługi
    • zmienicie nazwę sieci Wi-Fi
    • zmienicie hasło do sieci Wi-Fi
    • wykonacie test prędkości łącza
    • dowiecie się, jak skontaktować się z Play jeśli będziecie potrzebowali dodatkowego wsparcia

    Uwaga! Nowe funkcje są dostępne dla klientów internetu Play i nie dotyczą:

    • klientów UPC
    • klientów Play z usługą na sieci Vectra
    • klientów korzystających z modemu marki Tatung
    • klientów korzystających z własnych routerów

    Funkcje są dostępne w języku polskim, angielskim, ukraińskim 

    Przygotowaliśmy też 7 pytań wraz z odpowiedziami, co może pomóc lepiej zrozumieć nowe funkcje:

    1. Czy Ustawienia internetu działają, gdy router jest wyłączony?

    NIE. Sprawdzenie działania routera, restart routera, zmiana hasła Wi-Fi, zmiana nazwy sieci Wi-Fi, wymagają połączenia się Play24 z routerem.

    2. Czy w Play24 można wykonać reset routera?

    NIE. W play24 można wykonać restart (ponowne uruchomienie routera), ale nie reset (przywrócenie ustawień fabrycznych).

    3. Czy w Play24 klient może sprawdzić aktualne hasło do Wi-Fi?

    NIE. Klient nie zobaczy aktualnego hasła, ale może je zmienić na nowe.

    4. Czy jeśli klient zresetuje fizycznie router, to zmiany wykonane w Play24 „znikają”?

    TAK. W takim przypadku router jest przywracany do ustawień fabrycznych (dane z naklejki na urządzeniu).

    5. Które hasło do Wi-Fi będzie działać, jeśli klient najpierw zmienił hasło w Play24, a później zmienił hasło z poziomu interfejsu administracyjnego routera?

    Działać będzie hasło, które zostało zmienione jako ostatnie, czyli w tym przypadku, to zmienione z interfejsu routera.

    6. Jakiemu celowi służy opcja „Rozwiąż problem z internetem”?

    – umożliwia szybkie rozwiązanie problemów, które nie wymagają kontaktu z konsultantem

    – informuje klienta o tym, jak przygotować się do rozmowy technicznej z konsultantem, żeby była ona jak najbardziej efektywna

    7. Czy jeśli do zarządzania routerem użyję Play24, to stracę możliwość zarządzania z poziomu interfejsu administracyjnego routera?

    NIE. Play24 nie blokuje żadnych funkcji routera, dostępnych z wbudowanego interfejsu administracyjnego routera.

    Wierzymy, że to ułatwienie pozwoli na szybsze i wygodniejsze zarządzanie domowym Wi-Fi. Pamiętajcie, żeby zaktualizować aplikację do najnowszej wersji!

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    6 GHz na usługach, czyli kilka słów o Wi-Fi 6E

    Liczba urządzeń podłączonych do domowej sieci stale wzrasta. Kiedyś były to laptopy i smartfony, teraz także lodówki, telewizory, systemy...