poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    W ASTER nawet o połowę taniej

    Zobacz również

    „ASTER – o – NOMICZNE promocje”, pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa ASTER. Operator zachęca w niej do zakupu swoich usług w pakietach, oferując nawet 50% rabat. Działania marketingowe będą prowadzone do połowy grudnia. Kampania będzie realizowana w dwóch etapach. W pierwszym, który właśnie się rozpoczął, emitowane będą spoty radiowe skierowane zarówno do młodych, jak i starszych odbiorców.

    - Reklama -

    Reklamy będą mieli okazję usłyszeć słuchacze RMF Maxxx (w Krakowie i Zielonej Górze), Eski (w Warszawie) oraz radia Złote Przeboje (w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze).  Od 1 października, kampania obejmie swoim zasięgiem także prasę, telewizję, kina (Multikino), Internet oraz outdoor i środki komunikacji miejskiej.  

    –  Chcemy pokazać, że klient ASTER może stworzyć własny, dostosowany do swoich potrzeb pakiet usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet do 50%. Kombinacji jest mnóstwo, bo obok pakietów telewizji cyfrowej i analogowej, szerokopasmowego Internetu, oferujemy również Internet mobilny, telefonię stacjonarną i komórkową. Abonenci ASTER mogą także skorzystać z wypożyczalni filmów VoD. – tłumaczy Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes  Zarządu ASTER.

    Reklamy ASTER prezentujące atuty oferty operatora będą emitowane w prasie (Metro, Gazeta Wyborcza oraz Gazeta Lubuska), telewizji (na kanałach TVP Info oraz na kanałach tematycznych TVN) oraz w pięciu kinach sieci Multikino. Kampanię uzupełni reklama w Internecie – na portalach Onet.pl, Gazeta.pl, Iplex.pl oraz Mojemiasto.pl – oraz na nośnikach zewnętrznych (ASTER zdecydował się na zastosowanie nieinwazyjnych nośników – citylightów). Reklama pojawi się także w warszawskim metrze, tramwajach oraz na ekranach telewizorów w sklepach Saturn i Media Markt. Równolegle będą prowadzone działania BTL w salonach ASTER.

    Za przygotowanie kreacji do kampanii oraz za zakup i zaplanowanie mediów odpowiada Agencja White Rabbit. Natomiast koncepcję kreatywną kampanii na potrzeby Internetu adaptowała agencja OS3 multimedia, a zakupem kampanii w Internecie zajął się dom mediowy Value Media.

    ŹródłoAster
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....