Allegro oraz PKO Bank Polski udostępnili swoim klientom usługę Visa Mobile – metodę płatności online, która pozwala finalizować zakupy z użyciem numeru telefonu. Wprowadzeniu usługi towarzyszy kampania w kanałach telewizyjnych i digital, a także na platformie Allegro oraz w kanałach własnych banku. Dodatkowo kupujący w serwisie Allegro z aktywnym pakietem Smart! mogą otrzymać Smart! Monety za zakupy opłacone za pomocą Visa Mobile.
Trwająca od 15 lipca kampania z udziałem Igi Świątek, członkini Team Visa oraz Tomasza Kota obejmuje emisję spotów telewizyjnych oraz szerokie działania digitalowe. Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie – w mediach społecznościowych i na platformach wideo. Strategia cyfrowa wykorzystuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji oraz targetowanie kontekstowe, aby skutecznie dotrzeć do wybranych segmentów odbiorców i zmaksymalizować efektywność kampanii. Kampania została stworzona i wyprodukowana przez agencję Saatchi & Saatchi, a za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Starcom.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie Visa wynika, że dla polskich konsumentów kluczowe przy zakupach online są: bezpieczeństwo (96%), wygoda (93%) oraz szybkość (92%). Wszystkie te potrzeby spełnia Visa Mobile.
– Visa Mobile to szybszy, bardziej intuicyjny i wciąż bezpieczny sposób płacenia online – idealnie odpowiadający na oczekiwania współczesnych konsumentów. Dzięki naszej współpracy z Allegro i PKO Bankiem Polskim, jeszcze więcej użytkowników może teraz skorzystać z tego innowacyjnego rozwiązania. Naszym celem jest nie tylko budowanie świadomości coraz większej dostępności Visa Mobile, ale też pokazanie, jak łatwe i wygodne jest korzystanie z tej usługi. W kampanii Iga Świątek pokazuje Tomaszowi Kotowi, że wystarczy pobrać aplikację, dodać kartę i płacić online, podając swój numer telefonu – mówi Maciej Reszczyński, szef działu marketingu Visa w Europie Środkowo-Wschodniej.
Visa Mobile w bramce płatniczej najpopularniejszego marketplace’u w Polsce i jej wprowadzenie w jednym z największych banków w kraju, to kolejny krok w kierunku rozwoju bardziej intuicyjnych i bezpiecznych płatności online. Rozwiązanie, dostępne już dla klientów 11 banków, łączy wygodę i szybkość z zaawansowanymi zabezpieczeniami, takimi jak tokenizacja, która chroni dane płatnicze poprzez ich zastąpienie unikalnym identyfikatorem.