poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Vectra z nową kampanią reklamową i ofertą dla tych, którzy nie lubią czekać

    Zobacz również

    „Mówisz, Masz” to hasło nowej kampanii Vectry skierowanej do osób, które oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań na co dzień. Nową ofertę wyróżnia możliwość zakupu usług komunikacyjnych z ich realizacją na kolejny dzień.

    - Reklama -

    W dzisiejszym świecie klienci oczekują szybkiej reakcji i produktów dostarczanych natychmiast. Oczekiwanie kilku czy nawet kilkunastu dni na podłączenie usług telekomunikacyjnych może być postrzegane jako niekomfortowe. Nowa oferta Vectry idealnie wpisuje się w aktualne wymagania rynkowe, gwarantując szybką odpowiedź na potrzeby klientów oraz podkreślając pozycję firmy jako lidera w dostarczaniu nowoczesnych i efektywnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

    Vectra oferuje podłączenie Internetu i telewizji już na następny dzień od zamówienia, a w wypadku niemożności realizacji usługi w wyznaczonym terminie, klient otrzyma od operatora miesiąc abonamentu gratis. Oferta dotyczy nowych klientów i tych obecnych, którzy zawierają umowy na nowe usługi z okresem zobowiązania. Obejmuje wszystkie dostępne pakiety Internetu i telewizji, m.in.: Internet światłowodowy o prędkości 450 Mb/s za 59,99 zł/mies., pakiet łączony Internet 450 Mb/s z 85 kanałami telewizyjnymi za 74,99 zł/mies. oraz pakiety z superszybkim Internetem 1,2 Gb/s., w tym nowość — Internet 1,2 Gb/s w zestawie ze 183 kanałami telewizyjnymi i pakietem Eleven Sports za 119,99 zł/mies. We wszystkich wypadkach obowiązuje opłata za wypożyczenie modemu w wysokości 4,99 zł/miesięcznie.

    Kampania reklamowa promująca ofertę przedstawia dwie animowane postacie, bezpośrednio powiązane z usługami Vectry: Dziśka i Jutrka. Pierwszy z nich – Dzisiek, reprezentuje sprawną obsługę klienta, która już dziś doradzi, załatwi formalności i zleci instalację. Drugi – Jutrek, to gwarant sprawnej i bezproblemowej instalacji, którą klienci Vectry mogą mieć już następnego dnia po złożeniu zamówienia. Szeroko zakrojona kampania będzie wspierana we wszystkich najważniejszych kanałach mediowych. Już od 1 lutego sympatycznych i zabawnych bohaterów będzie można zobaczyć m.in. w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoor’owych w wybranych miejscowościach, w salonach Vectry w całej Polsce, a także usłyszeć w radiu.

    Przy tworzeniu kampanii Dział Marketingu Vectry współpracował z agencją kreatywną Endless. Twórcą postaci jest studio Platige Image. Natomiast za zakup mediów odpowiadają agencja Kinesso oraz dom mediowy Starcom. Za strategię odpowiedzialna jest agencja Think Eco.

    ŹródłoVectra
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport CERT Orange Polska za rok 2023: trzykrotnie więcej fałszywych stron wyłudzających dane

    Rekordową liczbę, bo ponad 360 tysięcy fałszywych stron internetowych, zablokował w ubiegłym roku CERT Orange Polska. To niemal trzykrotnie...